فرماندار اسلامشهر:

ایثار پزشکان و پرستاران برای درمان بیماران کرونایی قابل جبران نیست

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر عنوان کرد رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، استفاده مستمر از ماسک، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی، مسافرت و ترددهای غیر ضروری در اماکن و معابر پرتردد می‌تواند در نزولی شدن روند ابتلاء، بستری و فوتی‌های کرونایی موثر باشد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۹۵۶
لینک کوتاه کپی شد
ایثار پزشکان و پرستاران برای درمان بیماران کرونایی قابل جبران نیست

مسعود مرسلپور،فرماندار اسلامشهر ضمن حضور در بیمارستان امام رضا(ع) منطقه و تجلیل از زحمات پزشکان و پرستاران در سخنانی اظهار کرد: در ایام شیوع ویروس منحوس کرونا شاهد عملکرد بسیار مناسب پزشکان بیمارستان امام رضا(ع) بودیم که به معنای واقعی کلمه از هیچ تلاشی برای بهترین نوع ارائه خدمات درمانی به مراجعین و بیماران و همچنین مردم فهیم شهرستان اسلامشهر دریغ نکردند.

او با بیان اینکه دو دستگاه کانکس ستاد مدیریت بحران شهرستان به مساحت تقریبی 60متر مربع و دو مجموعه پیش ساخته به مساحت 152 مترمربع تحویل این مرکز درمانی شده تا خدمات بیشتری به بیماران مبتلا به ویروس کرونا ارائه شود، افزود: طبق اعلام کارشناسان سویه جدید کرونا که در 52 کشور گسترش یافته قدرت سرایت بسیار بالایی دارد و در صورت شیوع در کشورمان روزهای به مراتب سخت‌تری در پیش خواهیم داشت.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه همراهی و همکاری بیش از پیش مردم تأثیر بسزایی در کنترل این ویروس منحوس دارد، بیان کرد: رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، استفاده مستمر از ماسک، پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی، مسافرت و ترددهای غیرضروری در اماکن و معابر پرتردد می‌تواند در نزولی شدن روند ابتلاء، بستری و فوتی‌های کرونایی موثر باشد.

مرسلپور همچنین به واکسینه شدن روزانه چهار هزار و 500 نفر در 5 مرکز تجمیعی تزریق واکسن شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در تلاش هستیم تا زمینه برای تزریق روزانه 6 هزار دوز واکسن در شهرستان فراهم شود.

خبرنگاردانش‌آموز: فاطمه شکوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار