با حضور معاون آموزش ابتدایی استان زنجان:

از مجریان برتر طرحها و برنامه‌های آموزش ابتدایی ناحیه 2 تجلیل شد

زنجان (پانا)- آیین تجلیل از برگزیدگان و مجریان برتر طرح ها و برنامه‌های آموزش ابتدایی ناحیه 2 زنجان با حضور صیاد سلامی، معاون آموزش ابتدایی استان، دویرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2، جمشیدی معاون آموزش ابتدایی، حسینعلی شمس، رییس اداره آموزش ابتدایی و عدالت عجملو رییس اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی اداره کل و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل سالن اجتماعات شهید سلیمانی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
از مجریان برتر طرحها و برنامه‌های آموزش ابتدایی ناحیه 2 تجلیل شد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان، صیاد سلامی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان با تقدیر از زحمات و تلاش های ناحیه 2 در حوزه آموزش ابتدایی، اظهار کرد: فعالیت ها و برنامه های صورت گرفته در ناحیه 2 چشمگیر بوده و منجر به کسب موفقیت های ارزشمند در سطح کشور شده است.

معاون آموزش ابتدایی استان در ادامه گفت: جامعه سالم محصول تربیت صحیح در آموزش و پرورش است و کسب 3 رتبه برتر کنکور و راهیابی 6 دانش آموز ناحیه دو به مرحله نهایی المپیاد های علمی کشور یقیناً محصول تربیت صحیح آموزش و پرورش استان است.

سلامی با اشاره به تلاش و همت دانش‌آموزان و خانواده‌ های آنها، افزود: آموزش و پرورش در فراهم کردن مسیر اعتلای آنها در رسیدن به موفقیت ها نقش موثری داشته است.

وی در بخش پایانی سخنان خود گفت: 13معلم،3 مدیر و 3 معاون در بین تمام معلمان کشوردر تولید محتوا و تجربیات برترموفق به کسب رتبه های برتر شده اند و حضور در چنین مراسم هایی جهت تجلیل از این عزیزان وظیفه ماست و من ضمن تبریک به آنها از همه قدردانی می کنم.

مجید دویرانی مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ زنجان در این مراسم ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر فرا رسیدن ایام سوگواری امام حسین (ع) را تسلیت گفت و اظهار کرد: همکاران امسال نیز همچون سال تحصیلی گذشته در شرایط سخت و تاریخی کرونا ایثارگرانه، خلاقانه با تمام توان و با بهره گیری از امکانات موجود تدریس کرده و خوش درخشیدند.

دویرانی با بیان اینکه در 20 سال گذشته رتبه های یک رقمی کنکور نداشتیم و این تعداد دانش آموز نیز به مرحله نهایی المپیادهای علمی کشور راه نیافته بودند، خاطر نشان کرد: موفقیت یک امر تدریجی و فرایندی است و همه در کسب این موفقیت ها نقش داشتند و من از همه آنان تشکر می کنم.

زین العابدین جمشیدی معاون آموزش ابتدایی ناحیه 2 نیز ضمن ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت‌های حوزه آموزش ابتدایی، گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا همه همکاران به طور جدی و با خلاقیت و ابتکار و به صورت شبانه روزی با تولید محتواهای آموزشی و تهیه درسنامه ها و توزیع آنها در بین مدارس شهر و روستا در امر تدریس فعالیت داشتند.

وی در ادامه گفت: در این مراسم در دو بخش همکاران و دانش آموزان از آثار برگزیده (طرح خوانا، کرامت، جابر، برنامه تدبیرو ارزیان طرحها) تقدیر می شود.

شایان ذکر است که در این مراسم خانم امیرخانی از آموزشگاه شاهد نرگس(آداب مهارتهای زندگی اسلامی)، محمدرضا رجبی دانش آموز پایه ششم امیر اعلم غضنفریان( طرح فلاکس) و محمد سینا عجملواز آموزشگاه شاهد لاله ( داستان عید نوروز) به ارائه طرح برگزیده خود پرداختند.

گفتنی است در پایان این مراسم مسئولین حاضر با اهدای لوح سپاس و هدیه از مدیران، آموزگاران و دانش آموزانی که طرح آنها برگزیده شده بود تجلیل کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار