مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

امسال شاهد رتبه‌های درخشان در سطح استان و یک جهش علمی بزرگ در رتبه‌های کنکور بودیم

زنجان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در دیدار با دانش آموز امیرمهدی زلفی رتبه اول گروه علوم انسانی در کنکور سراسری اظهار کرد امسال رتبه‌های درخشان در سطح استان و یک جهش علمی بزرگ در رتبه‌های کنکور رقم خورد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
امسال شاهد رتبه‌های درخشان در سطح استان و یک جهش علمی بزرگ در رتبه‌های کنکور بودیم

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان ابهر حسن مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، حجت الاسلام و المسلمین رحیمی امام جمعه شهرستان ابهر، وجیه اله نوروزی فرماندار شهرستان ابهر، بهرامی معاون آموزش متوسطه اداره کل، محمدی رییس اداره حراست اداره کل، شریفی مدیر آموزش و پرورش شهرستان ابهر و ابراهیمی معاون آموزش متوسطه شهرستان با دانش آموز امیرمهدی زلفی رتبه یک گروه علوم انسانی در کنکور سراسری دیدار کردند.

مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان ضمن تبریک جهت کسب رتبه اول گروه علوم انسانی توسط امیرمهدی زلفی گفت: امسال شاهد رتبه های درخشان در سطح استان و یک جهش علمی بزرگ در رتبه های کنکور بودیم که نشان از برنامه ریزی و تلاش همکاران و استعداد و همت دانش آموزان استان بود.

وی با اشاره به لزوم برنامه ریزی در جهت توسعه و پیشرفت روزافزون آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: باید در بین تمامی دانش آموزان ایجاد امیدواری و انگیزه کرد و با برنامه ریزی در راستای شکوفایی استعداد دانش آموزان جرکت کرد.

در پایان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان و هیئت همراه و جمعی از مسئولین شهرستان ابهر از زحمات و تلاش های دانش آموز امیرمهدی زلفی رتبه اول گروه علوم انسانی در کنکور سراسری تجلیل بعمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار