دهقانی خبر داد

ساختارمند کردن اعضای تشکیلات پیشتاز در قالب یک شبکه

مهم ترین اولویت سازمان در سال ۱۴۰۰ پیاده سازی نسخه نهایی بازمهندسی تشکیلات است/۱۱ محور قابل اجرا در سال ۱۴۰۰ در دستور کار است

تهران (پانا) - معاون فعالیت‌‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی خبر داد مهم ترین استراتژی ما در معاونت ساختارمند کردن اعضا و مربیان تشکیلات پیشتازان در قالب یک شبکه است.

کد مطلب: ۱۲۰۶۵۹۲
لینک کوتاه کپی شد
ساختارمند کردن اعضای تشکیلات پیشتاز در قالب یک شبکه

اردشیر دهقانی در ارتباط مجازی با جلسه سازمان دانش‌آموزی کشور با روسای استان‌ها پیرامون بسته تحولی هر دانش‌آموز یک نقش اجتماعی اظهار کرد: مهم ترین اولویتی که در سال ۱۴۰۰ دنبال می‌شود در ۶ حوزه تقسیم خواهد شد مهم ترین استراتژی ما در معاونت ساختارمند کردن اعضا در قالب یک شبکه است.

وی افزود: رتبه بندی و سطح بندی اعضا نیز یکی از استراتژی‌های ماست همچنین افزایش چرخش ماندگاری اعضا و مربیان نیز مورد توجه خواهد بود. با پیاده سازی بازمهندسی تشکیلات استراتژی‌ها اجرا می‌‌شوند.

دهقانی ادامه داد: توافق ۷۰ درصدی در فعالیت‌ها در سال تحصیلی جدید مورد توجه خواهد بود. در سال تحصیلی جدید به دنبال تعدد فعالیت‌ها نیستیم بلکه ماموریت‌های اجرایی و عملیاتی را اجرا می‌کنیم.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی در ادامه با اشاره به دیگر استراتژی‌ها خبر داد: برای عینیت بخشیدن به ۶ استراتژی باید ارائه بهترین خدمات به اعضا، ارائه راه حل‌ها به دانش‌آموزان و انتقال دانش و مهارت به صورت یکپارچه و وسیع را دنبال کنیم.

وی پایبند سازی اعضا به تشکیلات را نیز یکی از مهم ترین ماموریت‌ها و استراتژی‌ها دانست و گفت: در سال ۱۴۰۰ باید بتوانیم ۱۱ محور را مدنظر قرار دهیم؛ مهم ترین اولویت ما پیاده سازی نسخه نهایی بازمهندسی است.

دهقانی افزود: آموزش و توانمندسازی و جریان سازی فعالیت‌های فرهنگی، فعال سازی کمیته‌های فنی، انتخابات مجامع و مربیان که نسخه نهایی بازمهندسی به زودی ابلاغ می‌شود، انتخابات مجلس دانش‌آموزی، رونمایی از تشکیلات پیشتازان، رونمایی از سرودهای تشکیلاتی، برگزاری ۲ دوره آموزشی تربیت مدرس استانی و تربیت مدرس منطقه ای، رونمایی از محتوای چندرسانه ای و یک اپلیکیشن در سازمان دانش‌آموزی از جمله ۱۱ محور مورد توجه در سال ۱۴۰۰ است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار