دهقانی خبر داد

پیاده‌سازی سند تحول تشکیلات پیشتازان از مهر ۱۴۰۰

تهران (پانا) - معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی از پیاده‌سازی سند تحول تشکیلات پیشتازان از مهر ۱۴۰۰ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
پیاده‌سازی سند تحول تشکیلات پیشتازان از مهر ۱۴۰۰

اردشیر دهقانی در نشست مدیران سازمان دانش‌آموزی استان‌های سراسر کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید با بیان اینکه سند تحول بنیادین سازمان دانش‌آموزی ابلاغ شده است و امروز قصد داریم فصل جدیدی از فعالیت‌ها را آغاز کنیم اظهار کرد: شروع این فصل جدید بدون شعارمان تحقق نمی.یابد قبل از اجرای این سند باید به موازات این سند برنامه‌ها و فعالیت‌ها را نقد و بررسی کنیم.

وی افزود: در ۶ ماهه اول سال تحصیلی معرفی فعالیت‌ها را داشتیم و بحث اجرا و پیاده سازی صحیح نسخه تحولی اهمیت بالایی دارد. پیاده سازی سند تحول تشکیلات پیشتازان از مهر ۱۴۰۰ است که نیازمند یک بستر خواهد بود. مهم ترین فعالیت ما قبل از پیاده سازی در حوزه پیشتازان جذب و سازماندهی است.

دهقانی جزئیاتی از سامانه جذب و سازماندهی مربیان بیان کرد و ادامه داد: زمان شروع فعالیت‌ها از سوم‌ مهرماه است که تا شهریورماه سال آینده ادامه دارد؛ مدارس، اردوگاه‌ها، فضاهای تربیتی و کانال‌های شبکه شاد مکان اجرای فعالیت‌ها خواهد بود.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی گفت: براساس جدول زمانبندی جذب مربیان از ۵ مهرماه خواهد بود که تا ۱۵ مهرماه ادامه دارد و بعد از آن جذب دانش‌آموزان را خواهیم داشت.

وی پیرامون اخذ پول برای جذب و عضویت دانش‌آموزان در سازمان دانش‌آموزی افزود: مبلغ مشخصی برای این موضوع درنظر گرفته شده است.

دهقانی همچنین بیان کرد: تعداد دانش‌‌آموز را از ۲۲ هزار نفر به ۴۰ هزار، تعداد مربیان را از ۱۳ هزار نفر به ۱۷ هزار و ۵۰۰ نفر و تعداد مدرسان را از ۵۰۰ نفر به ۳ هزار نفر ارتقا دادیم.

معاون فعالیت‌های دانش‌آموزی سازمان دانش‌آموزی در ادامه اجرای فعالیت‌ها را براساس ۶ گام دانست و درباره انتخابات مجلس و مجامع دانش‌آموزی اضافه کرد: این انتخابات با توجه تحولات ایجاد شده برگزار خواهد شد.

وی خبر داد کنگره سازمان دانش‌آموزی قبل از مهرماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد. در بخش آموزش نیز دوره آموزش تربیت مدرس استانی و منطقه ای را براساس سهمیه‌ها برگزار می‌کنیم و تلاش داریم این اتفاق‌ها در ۳ ماهه اول سال بیافتد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار