مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵:

بهره‌مندی از مشاوران مجرب برای انتخاب‌های مهم؛ امری ضروری است

تهران(پانا)- انتخاب رشته یکی از مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز برای نسل نوجوان و جوان است، چرا که زمینه انتخاب شغل و تشکیل خانواده در سایه این انتخاب ارزشمند رقم خواهد خورد.

کد مطلب: ۱۲۰۶۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی از مشاوران مجرب برای انتخاب‌های مهم؛ امری ضروری است

سعید شهریاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵ و سجاد هاشمی کارشناس مسئول مشاوره تربیتی از دو پایگاه مشاوره کنکور در مدرسه هفده شهریور و مرکز راهنمایی و مشاوره فاطمیه بازدید کردند.
در این بازدید شهریاری گفت: انتخاب رشته یکی از مقاطع حساس و سرنوشت‌ساز برای نسل نوجوان و جوان است چرا که زمینه انتخاب شغل و تشکیل خانواده در سایه این انتخاب ارزشمند رقم خواهد خورد.

شهریاری افزود: باید دانش‌آموزان را در تصمیم‌گیری‌های صحیح و درست کمک کرد که در این زمینه در کنار مشاوران و پایگاه‌های تخصصی پیش‌بینی شده، خانواده‌ها نیز نقش مهمی را ایفا خواهند کرد.
او در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: ضرورت دارد داوطلبان کنکور برای انتخابی شایسته و آگاهانه از مشاوران مجرب و کاربلد که آموزش و پرورش زمینه این امر را مهیا کرده، استفاده کنند، چرا که ما با کمترین هزینه سعی می‌کنیم مشاوره‌های درست و صحیحی را برای دانش‌آموزان و داوطلبان کنکور ارائه کنیم.

در ادامه سجاد هاشمی گفت: پایگاه های انتخاب رشته کنکور با حضور مشاوران توانمند اداره می شود که آموزش ها و دوره های تخصصی انتخاب رشته را طی کرده اند و آماده ارائه خدمات انتخاب رشته به دانش آموزان و خانواده هایشان هستند.

هاشمی افزود: در انتخاب رشته هر داوطلب می تواند تعداد معینی رشته و شهر را بر اساس علاقه، استعداد، رغبت و توانایی خود و همچنین سایر امکانات محیطی؛ انتخاب کند و در این مسیر تیم مشاوره با مشورت، هم فکری و دیگر شرایط بهترین گزینه را در اختیار دانش آموزان و خانواده هایشان قرار داده و در تمام مراحل در کنار و همراه آنها خواهند بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار