برگزاری دوره‌ توانمندسازی و آموزش کنشگران حقوق بشر

تهران (پانا) -اندیشکده حقوق بشر و شهروندی دانشگاه امام صادق (ع) با همکاری نمایندگی خراسان رضوی این اندیشکده، کمیته حقوق بشر مجلس شورای اسلامی، ستاد حقوق بشر قوه قضائیه، دانشگاه علامه طباطبایی و شهرداری مشهد، به منظور توانمند سازی و استعدادیابی علاقه مندان به مباحث حقوق بشر و شهروندی دوره‌ «توانمندسازی و آموزش کنشگران حقوق بشر و شهروندی» را با هدف ارائه یک الگوی جدید و خلاقانه برای دوره‌های علمی توانمند ساز و ایجاد زمینه‌ها و بسترهای مناسب برای نقش‌آفرینی فراگیران برگزیده در سطوح علمی و عملی، برگزار می کند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره‌ توانمندسازی و آموزش کنشگران حقوق بشر

این دوره نوین طی سه مرحله برگزار می شود که مرحله ابتدایی آن با تأکید بر ارائه آموزش‌های فشرده اولیه به مخاطبان در محورهای اصلی حقوق بشر و شهروندی، فراهم کردن محتوا و فرصت لازم جهت استعدادیابی و گزینش علاقه‌مندان و تقویت روحیه فعالیت تیمی و گروهی در تاریخ 13 مرداد لغایت 4 شهریور به صورت مجازی با حضور اساتید مطرح کشوری برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است برگزیدگان این دوره توانمندساز حسب حیطه تخصصی خود، جهت جذب و نقش آفرینی به مراکز معتبر علمی و اجرایی معرفی خواهند شد.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره ۰۹۳۰۳۸۰۶۲۱۷ تماس حاصل نموده و یا به شناسه hcright_keramat@ در پیام رسان های داخلی، تلگرام و اینستاگرام مراجعه نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار