رقابت ۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز قزوینی در مدارس نمونه دولتی

قزوین (پانا)-۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز قزوینی صبح روز جمعه مورخه ( ۱۴۰۰/۰۵/۱۵ ) برای تصاحب ۹۰۰ صندلی در مدارس نمونه دولتی استان با هم به رقابت پرداختند.

کد مطلب: ۱۲۰۵۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
رقابت ۳ هزار و ۲۰۰ دانش آموز قزوینی در مدارس نمونه دولتی

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش استان قزوین؛ صبح روز جمعه پانزدهم مردادماه حسنعلی اصغری مدیرکل آموزش و پرورش به همراه توفیق محمدحسینی معاون آموزش متوسطه استان و رضا رسولی مدیر ناحیه دو آموزش و پرورش با حضور در دبیرستان ماندگار توحید از حوزه آزمون ورودی داوطلبان مدارس نمونه دولتی بازدید کرد.

وی با اشاره به افزایش حوزه های امتحانی و فراهم کردن تعداد صندلی های بیشتر برای این که داوطلبان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و آرامش خاطر حضور داشته باشند، گفت: تمامی مراکز پیش از ورود دانش آموزان با مواد ضدعفونی کننده توسط عوامل اجرایی کاملا ضدعفدنی شده است.

وی رعایت کامل دستورالعمل بهداشتی در زمان برگزاری آزمون را از موارد مورد تاکید به برگزارکنندگان عنوان کرد و گفت: پیرو نامه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دستورالعمل های بهداشتی مربوط به برگزاری آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی جهت رعایت موارد خواسته شده را به تمامی مناطق و نواحی ۱۴ گانه استان ابلاغ کرده ایم.

معاون آموزش متوسطه استان در خصوص اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی گفت: نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ۳هفته پس از برگزاری آزمون ورودی در سامانه استانی اعلام می شود.

شایان ذکر است؛ این آزمون برای ۹۰۰ صندلی مدارس نمونه دولتی استان روز جمعه ۱۵ مردادماه از ساعت ۹ صبح در استان قزوین با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و شرایط امن و ایمن برای تمامی داوطلبان برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار