معلمی که از دانش‌آموزان خود مادرانه مراقبت می کند

قزوین (پانا) - طاهره احمدی، معلم پایه چهارم دبستان عمار یاسر ناحیه یک قزوین، معلمی را فراتر از یک شغل می‌داند و می‌گوید باعشق و علاقه معلمی را انتخاب کرده و عاشق شغلش است و در این مسیر کوچکترین تردیدی ندارد.

کد مطلب: ۱۲۴۶۹۷۱
لینک کوتاه کپی شد
معلمی که از دانش‌آموزان خود مادرانه مراقبت می کند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش وپرورش قزوین؛ یک معلم قزوینی طی اقدام خداپسندانه ای، هزینه عمل دانش آموز خود را پرداخت کرد.

طاهره احمدی، معلم پایه چهارم دبستان عمار یاسر ناحیه یک، ۳سال سابقه دارد، معلمی را فراتر از یک شغل می داند و می گوید باعشق و علاقه معلمی را انتخاب کردم و عاشق شغلم هستم، در این مسیر کوچکترین تردیدی ندارم.

او می گوید: هنگام تدریس متوجه شدم یکی از دانش آموزانم خوب نمی فهمد، وقتی صدایش میزدم احساس می کردم زبانم را نمی فهمد، ابتدا فکر می کردم دارای نیاز ویژه است، اما با مربی بهداشت مدرسه که در میان گذاشتم مشخص شد، گوش دانش آموز دچار خونریزی شده و با ارجاع به پزشک و عکس برداری تشخیص به عمل جراحی داده شد، به دلیل اینکه پدر دانش آموز توان پرداخت هزینه عمل را نداشت واگر هم به موقع عمل نمی شد علاوه بر شنوایی از نظر مغزی هم آسیب می دید، با کمک مدیر مدرسه ۲ میلیون تومان از ۵ میلیون تومان هزینه عمل دانش آموز را با پیگیری تخفیف گرفتیم، برای اینکه در یادگیری دانش آموزم وقفه ایجاد نشود، احساس وظیفه کردم و مابقی را که مبلغ ٣ میلیون تومان بود را تقبل کردم، پس از جراحی، عمل با موفقیت انجام شد و دانش آموز که از اتباع است، بعد از دوران مرخصی با سلامتی کامل در مدرسه حضور پیدا می کند.

این معلم ۱۷ دانش آموز دارد که آنها را همچون فرزندان خود دوست دارد، با تمام توان برای رشد و پیشرفت دانش آموزانش تلاش می کند و بابت کوچکترین پیشرفت درسی و تربیتی آنها هدیه می گیرد و آنها را تشویق می کند.

با همه چالش های موجود، معلمان بسیاری هستند که بی منت تلاش می کنند تا نسلی پویا و موفق تربیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار