حسنعلی اصغری گفت:

ترویج مکتب سلیمانی از مهم‌ترین رسالت‌های آموزش و پرورش است

قزوین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش استان قزوین از جایگاه مکتب شهید سلیمانی در سیستم تعلیم و تربیت گفت و او را الگوی مدیریتی و چراغ راه پیشرفت و بالندگی کشور دانست.

کد مطلب: ۱۲۴۶۳۰۰
لینک کوتاه کپی شد
ترویج مکتب سلیمانی از مهم‌ترین رسالت‌های آموزش و پرورش است

وی عنوان کرد: تاریخ انقلاب اسلامی سرشار از رشادت‌ها و دلیری‌های بزرگ مردان تربیت یافته مکتب امام خمینی(ره) بوده و در این میان شهید سلیمانی یکی از صفحات درخشان تاریخ ایثار و شهادت را در جبهه مقاومت رقم زد.

حسنعلی اصغری، ادامه داد: شهید سلیمانی به معنای واقعی سردار دلها بود و مهربانی او با فرزندان شهدا، احترام به پدرومادر، عشق به اهل بیت علیهم السلام، ولایتمداری، جهادی و انقلابی بودن، از او مردی تمام عیار و محبوب برای همه اقشار اعم از پیر و جوان، ایرانی و غیرایرانی و همه آزادی‌خواهان جهان ساخت.

در ایام شهادت شهید سلیمانی مسئولان آموزش و پرورش استان قزوین در مورد مکتب سلیمانی گفتند.

اصغری در ادامه دلیل اصلی ماندگاری شهید سلیمانی را اخلاص در عمل وی عنوان کرد و گفت: اقدامات وی هوشمندانه و وحدت آفرین بود و به علت خدمات ماندگاری که داشت موجب ایجاد محبوبیت در بین مردم شد، از این رو مورد تکریم همگان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با اشاره به تواضع، بصیرت و قدرت تشخیص به موقع به عنوان ویژگی‌های برجسته در شهید سلیمانی گفت: تلاش برای برقراری و تعامل حداکثری با همه اقشار جامعه فارغ از دسته بندی‌های جناحی و سیاسی، مسئولیت پذیری، دفاع از حقوق مردم، صیانت و حفاظت از کشور و مظلومین جهان، برخورداری از انعطاف‌پذیری حداکثری در تعامل با همگان و تلاش برای ایجاد هماهنگی بین همه عناصر، دستگاه‌ها و افراد از دیگر ویژگی‌های وی بود.

اصغری بیان کرد: شهید سلیمانی با برقراری ارتباط گسترده با آحاد مردم در حوزه‌های مختلف تلاش داشت تا به نیازهای موجود پاسخ دهد، ضمن اینکه اولویت‌های جامعه را به خوبی تشخیص می‌داد و همین ویژگی‌های خاص نیز دلیل نفوذ این شخصیت بزرگ در دلها شد.

وی در پایان گفت: وظیفه ما در نظام تعلیم و تربیت معرفی این شخصیت کم نظیر در تاریخ جهان و ایران اسلامی، به دانش‌آموزان و مربیان است تا بتوانیم برای آینده شخصیت‌هایی از این دست را پرورش دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار