کمیته حوادث و سوانح شهرستان فیروزه برگزار شد

‍ فیروزه(پانا)- جلسه کمیته سوانح و حوادث این شهرستان با حضور معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان و مسئولان ادارات شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۴۸۹۹
لینک کوتاه کپی شد
کمیته حوادث و سوانح شهرستان فیروزه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان فیروزه، شکاری، معاون فرماندار در این‌جلسه با بررسی مخاطرات شهرستان گفت: ضروری است مسئولین ادارات با کیفی سازی آموزش ها و پایش جلسات برای مقابله با سوانح و حوادث اقدام کرده و نظارت بر اجرای دقیق و همه جانبه ضوابط و دستورالعمل‌های مربوط به مقابله با حوادث و سوانح داشته باشند.

مجید خجسته پور، مدیر شبکه بهداشت و درمان فیروزه نیز گفت: خشکسالی یکی از مهم ترین مشکلات پیش روی کشور بوده و ضروری است همه ما آمادگی مقابله با این مخاطره طبیعی را در اولویت خود قرار داده و با همکاری برون بخشی و تعامل جهت عبور از بحران خشکسالی برنامه ریزی کنیم.

خجسته پور با اشاره به وضعیت کرونا در کشور افزود: در حال حاضر نیز یکی از بحران هایی که با آن مواجه هستیم، کروناست که در شرایط حادی قرار گرفته، لازم است تمهیدات لازم در راستای کنترل و پیشگیری از آن در نظر گرفته شود.

محمدحسن بشارت، مسئول واحد خطر و بلایا نیز با ارائه گزارشی از مخاطرات شناسایی شده در شهرستان اظهار کرد: برای مقابله با بحران های پیش رو از جمله خشکسالی تمام ادارات شهرستان بایستی آمادگی لازم را داشته باشند و با ارتقاء توانمندی جامعه در راستای پیشگیری، کاهش خطر و آسیب پذیری، پاسخ موثر در برابر مخاطرات طبیعی، حوادث و بحران‌ها، تامین ایمنی و تقویت تاب‌آوری برنامه لازم را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار