در آستانه محرم۱۴۰۰؛

علم حسین(ع)بالا میرود اما با ماسک

تبریز(پانا) - چند روز مانده به شروع محرم حسینی،وضعیت کرونا برای عزاداریها کار را سخت میکند اما در جدیدترین پروتکلها با رعایت ماسک،فاصله اجتماعی و ضدعفونی اجازه برگزاری داده میشود.

کد مطلب: ۱۲۰۴۸۷۸
لینک کوتاه کپی شد
علم حسین(ع)بالا میرود اما با ماسک

مدیرکل امور اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به ابلاغیه های ستاد کرونا در خصوص آئین های عزاداری سرور و سالار شهیدان در ایام ماه محرم گفت: ضوابط برگزاری مراسم محرم حسینی از سوی ستاد کشوری ابلاغ شده و تمامی هئیات حسینی عزاداری هارا طبق سال قبل برگزار خواهند کرد.

بدر شکوهی افزود: برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم امسال صرفا در اماکن و فضاهای باز با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و به مدت حداکثر دو ساعت و بدون احسان خوراکی و همچنین استفاده از ماسک به صورت صحیح خواهد بود و لازم است عزاداران برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: به رغم افزایش همه گیری کرونا در کشور و طولانی شدن این بیماری متعسفانه نسبت به کرونا عادی نگری شده و مردم این موضوع را جدی نمیگیرند که این موضوع به شدت خطرناک است.

حجت الاسلام شعبانی مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از همکاری 75 درصدی هیئت های مذهبی در رعایت شیوه نامه های بهداشتی در برگزاری مراسم سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) در سال گذشته خبر داد و ابراز امیدواری کرد این هیئت ها با برگزاری تمامی مراسم عزاداری ها در اماکن باز ورزشی و مدارس مانع از انتشار ویروس کرونا در جامعه شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار