اقدامات پیشگیرانه موثر در حوزه اعتیاد، امری لازم و ضروری است

زنجان (پانا) - رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد ارائه خدمات در مجموعه بهزیستی به لحاظ نوع کار و جامعه هدف بسیار ارزشمند، سخت و مهم است و انجام کار سخت نزد خداوند متعال اجر و پاداش مضاعف دارد.

کد مطلب: ۱۲۰۲۳۴۱
لینک کوتاه کپی شد
اقدامات پیشگیرانه موثر در  حوزه اعتیاد، امری لازم و ضروری است

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی، با بیان اینکه تعامل و همکاری میان دادگستری استان و بهزیستی در اجرای برخی اقدامات مشترک در استان بسیار خوب و تنگاتنگ است، گفت: امروز در سایه این همکاری‌ها شاهد توفیقات خوب و موثری در ارائه خدمات به جامعه هدف هستیم که البته این همکاری‌ها قابل افزایش و ارتقاء است.

رییس کل دادگستری استان در این جلسه که معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان نیز حضور داشتند اظهار کرد: خدمات بهزیستی برای انتفاع شخصی نیست، بلکه انتفاع برای جامعه است و ارائه خدمات به جامعه هدف در بخش‌های مختلف با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری دادگستری استان وبهزیستی می‌تواند در افزایش نوع خدمات، تسریع و تسهیل در پیگیری و حل و فصل امورات موثر باشد و دادگستری استان آمادگی خود را برای این همکاری‌های بیشتر با بهزیستی استان اعلام می‌کند.

صادقی نیارکی افزود: در حوزه اعتیاد که بخشی از خدمات بهزیستی به افراد متاثر از اعتیاد است، اقدامات پیشگیرانه بسیار موثر است، چرا که اعتیاد افراد می‌تواند خسارت‌های فراوانی را به جامعه و خانواده‌ها تحمیل کند که در این حوزه نیازمند اقدامات موثر و مهم هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه اداره بهزیستی استان دارای ظرفیت‌های بسیار خوب و اثر گذاری با بهره‌گیری از کارشناسان مشاورین متخصص در همه حوزه‌ها است، خاطر نشان کرد: واحدهای مشاوره خانواده ها، زوجین و مددکاری اجتماعی از حوزه‌های مهم بهزیستی است وضرورت اهمیت به حوزه خانواده بویژه زوجین برای استحکام کانون خانواده ها مورد توجه بهزیستی استان قرار می گیرد، چرا که وضعیت طلاق در استان مطلوب نیست و نیازمند اقدامات پیشگیرانه و اثر گذار در این حوزه هستیم.

رییس شورای قضایی استان با بیان اینکه ایجاد حساسیت در جامعه از رویکرد و کارهای مهم بهزیستی است، ادامه داد: اگر فرهنگ آموزه‌های دینی در خانواده و جامعه تقویت شود امروز شاهد وجود برخی مشکلات و آسیب‌ها نبودیم.

در ابتدای این جلسه محمدی مدیر کل بهزیستی استان ضمن خیر مقدم به حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان و تشکر از حمایت‌های ارزشمند دادگستری استان از بهزیستی، گزارشی از اقدامات و توفیقات اداره کل بهزیستی استان ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار