علیرضا فرجی*

نارضایتی‌های گسترده از مدیریت ورزش ورامین

بعد از گذشت ۴سال از مدیریت ورزش در ورامین، اعلام نارضایتی‌ها به اوج خود رسیده است.

کد مطلب: ۱۱۹۹۹۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نارضایتی‌های گسترده از مدیریت ورزش ورامین

با کمی کنکاش درخواهیم یافت پرسنل، هیأت‌های ورزشی، قهرمانان، پیشکسوتان و ورزشکاران از وضعیت بوجود آمده ناراضی هستند.

در مدیریت ورزش ورامین؛ بدرفتاری، دروغ، کج اخلاقی و بسیاری نکات منفی دیگر به اوج خود رسیده که این امر در کنار بی‌توجهی مسوولانی همچون فرماندار، مدیرکل و دیگر مدیران شهری برای رسیدگی به معضلات موجود نگرانی‌ها را صدچندان کرده است.

متأسفانه در طول مدت چهار سال اخیر شاهد رکود و بی‌انگیزگی در ورزش ورامین هستیم که همین امر باعث افت شدید در عرصه قهرمان پروری شده است. مصداق بارز این امر وجود ۴۰۰ قهرمان کشوری و بین المللی در سال ۹۷ بوده، ولی با ضعف در مدیریت این عدد در سال ۹۸ کاهش چشمگیری داشت و به کمتر از ۳۰ قهرمان تقلیل پیدا کرد که یک فاجعه به‌حساب می آید.

در طول این مدت نیز پرسنل با تحت فشار قرار گرفتن به لحاظ روحی انگیزه خود را برای خدمت از دست دادند که در گزارش‌های بعد مفصل به آن خواهیم پرداخت.

در ادامه منتظر اخبار جدید در خصوص نحوه قرارداد پرسنل، از دست دادن بودجه‌های ورزشی، تحت پوشش قرار گرفتن سالن‌های ورزشی در قالب ماده ۸۸، چرایی عدم همکاری ادارات، نهادها و ارگان‌ها با اداره ورزش و جوانان ورامین، نارضایتی پرسنل، هیأت‌های ورزشی، قهرمانان و پیشکسوتان، واگذاری ۲ میلیارد و هشتاد میلیون تومان پول ورزش استان تهران به شهرداری ورامین بعنوان عوارضی، تخریب استادیوم‌هایی که هزینه‌های میلیاردی برای ساخت آن شده و با سوء مدیریت به فرسودگی رسیده و بسیاری موارد دیگر باشید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار