درآموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان :

برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب

بهارستان دو(پانا)-تبیین برنامه‌های اجرایی از جمله ارسال پوستر در گروه‌ها و کانال‌های آموزشی و درسی دانش‌آموزان برای راهنمایی هرچه بیشتر دانش‌آموزان به سمت و راه حفظ حجاب و عفاف بسیار می‌تواند موثر واقع شود.

کد مطلب: ۱۱۹۹۸۴۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه ستاد عفاف و حجاب

در این جلسه داریوش عبدی رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان اظهار کرد: زن در هر کشور بخش مهمی از جامعه است و نقش او در رشد و تعالی انسان و جامعه انسان بسیار مهم وحجاب نگاه دارنده حریم خانواده، از خطرات احتمالی است و در واقع نعمتی است که خداوند به زن عطا فرموده تا عظمت و حرمت او با قرار گرفتن از هاله‌ای از عفاف حفظ شود.

او ادامه داد: تلاش کادر اجرایی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان هماهنگی جلسات و برنامه‌های در دست اجرای پیش رو با روز شمار هفته عفاف و حجاب است که امید می‌رود بتوانیم بسیار دقیق و راهبردی برنامه‌ها را پیش ببریم و برگزاری کارگاه در فضای مجازی و شرکت حداکثری در دوره تربیت مدرس با عنوان جایی برای جوانه زدن از اهداف مهم ما می‌باشد.

رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه دو بهارستان بیان کرد: کتاب و کتابخوانی در راستای اجرای برنامه‌‌های ما می‌باشد و ما کتاب ترگل را برای این موضوع انتخاب کرده و اندیشیده‌ایم.

خبرنگار دانش‌آموز: زکیه فعله گری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار