آلبوم عاشقانه «تماشایی»با صدای حسین حقیقی منتشر شد

تهران (پانا) - آلبوم «تماشایی» با صدای حسین حقیقی به مناسبت سالروز فرخنده ازدواج امیرالمومنین(ع) و حضرت زهرا(س) از سوی مرکز موسیقی ماوا  با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۹۹۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد
آلبوم عاشقانه «تماشایی»با صدای حسین حقیقی منتشر شد

به گزارش روابط عمومی مرکز موسیقی ماوا، «تماشایی» اولین آلبوم موسیقی حسین حقیقی است که در هشت قطعه اجرا و تنظیم شده است. آلبوم تماشایی شامل قطعات عاشقانه ای است که پیش از این به صورت نماهنگ و یا تک قطعه منتشر شد و اکنون به درخواست مخاطبان جمع آوری و به صورت آلبوم در اختیار مخاطبان قرار گرفت.
قطعات این آلبومِ عاشقانه با آهنگسازی مهدی یغمایی، شجاعت شفایی، بابک مافی، سینا پارسیان و انوشیروان تقوی و بر اساس اشعار محمدمهدی سیار، حامد عسکری، سیدجواد پرئی، یاحا کاشانی و نفیسه سادات موسوی انجام شده است.
امید رهبران، هومن آزما، شجاعت شفاهی، حسین نظری، انوشیروان تقوی تنظیم کننده قطعات، محمد فلاحی، مرتضی جباری، شجاعت شفاهی و هومن آزما به عنوان میکس مسترینگ قطعات، میلاد حکیمی و محسن زنگنه مدیر تولید، احمد حمیدپور طراح گرافیک و طاها چوگان باز به عنوان تهیه کننده عوامل این آلبوم را تشکیل می‌دهند.
در این آلبوم قطعات «ریحانه»، «خلوت خوب»، «حیفه تو نباشی»، «دورت بگردم»، «آویشن»، «تماشایی»، «خانوم خونه م» و «قرنطینه» آمده است.
علاقمندان به این آلبوم هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به دو سایت https://beeptunes.com/album/570133865 و یا http://www.360pub.ir/ این قطعات عاشقانه را دانلود کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار