نماینده ولی فقیه در مرکز آموزشی شهید هاشمی نژاد شهرستان شیروان:

سربازان حقیقی برای اسلام، امام زمان(عج) و مملکت اسلامی باشیم

شیروان(پانا)- نماینده ولی فقیه در مرکز آموزشی شهید هاشمی نژاد شیروان در جمع نمازگزاران مسجد امام سجاد(ع) این شهرستان در رابطه با عصر واقعی انفجار اطلاعات مطالبی را بیان کرد.

کد مطلب: ۱۱۶۲۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
سربازان حقیقی برای اسلام، امام زمان(عج) و مملکت اسلامی باشیم

به گزارش پانا ، حجت الاسلام محمد جواد یاران با تبریک دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: در حال حاضر بیش از 261 کانال ماهواره‌ای برنامه فارسی و بیش از ۷۴۳ شبکه نیز به صورت زیرنویس فارسی برنامه های مختلفی پخش می کنند و قبل از فتنه سال 1388 حدود ۸۷ کانال فارسی زبان خارجی وجود داشت که بعد از ۱۱ سال تا الان به ۲۶۱ کانال رسیده است. وی افزود: برای همه چیز تحریم شده‌ایم الا گوشی های موبایل که با قوی ترین فیلترشکن ها، آن را برای جوانان ما می آورند، چرا فرمول های اتم را داخل آن نمی گذارند و برنامه‌های کثیف را در داخل آن قرار می دهند.

یاران افزود: ما به وجود انقلاب مان افتخار می کنیم و ادعا نمی کنیم که کشورمان گل و بلبل است است و همانطور که ریزش هایی داشتیم، رویش های زیادی هم داشته ایم و ما این رویش ها را روی سرمان گذاشته و برایشان نوکری می کنیم و از خدا می‌خواهیم به این رویش ها برکت بدهد ما به بزرگانمان هم افتخار نموده و دستانشان را می بوسیم.

امام جمعه شهرستان شیروان نیز در این آیین با بیان تبریک دهه فجر و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی گفت: خداوند این انقلاب را که ثمره خون شهداست به عظمت و اقتدارش بیفزاید.

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی با بیان تقدیر و تشکر از هیئت امناء و بسیجیان پایگاه های مقاومت و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مسجد بابت برگزاری جشن پیروزی انقلاب افزود: گرامی داشت پیروزی انقلاب اسلامی نشانه حیات مردمی آن است که پای این نظام هستند و الحمدلله توانسته ایم در عرصه های مختلف به برکت همّت مردم و امام این انقلاب، حرف اول را در دنیا بزنیم و همچنین کشور ما در بخش های مختلف نظامی، صنعتی و ... در طول بیش از چهل سال، رشد بسیار زیادی کرده است که به عنوان نمونه، کشور سوئیس که در تولید واکسن کرونا بسیار مدعی بود اخیرا دنبال خرید واکسن ایرانی است.

وی در پایان گفت: هر چقدر آرمان ها را محکم تر حفظ کنیم نسبت به گذشته قوی تر خواهیم شد.

مدیرعامل مرکز نیکوکاری محله جنت و مسئول کانون فرهنگی هنری و عضو هیات امنای مسجد سجادیه نیز با بیان تبریک دهه فجر انقلاب و تقدیر و تشکر از هیئت امنای مسجد گفت: برای توسعه مسجد تا کنون حدود۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده که از این مبلغ ۹۰ میلیون تومان آن، از استانداری و اداره های مختلف دریافت شده است.

غلامرضا مکرمی، توزیع بسته های معیشتی، اهدای بن رایگان نان به میزان ۵ میلیون تومان و توزیع البسه و لوازم تحریر به ارزش بیش از ۹ میلیون تومان با کمک خیرین و مرکز نیکوکاری جنت جهت نیازمندان محله از ابتدای سال تاکنون، اعلام نمود و افزود: کمک به ضد عفونی نمودن معابر به صورت شبانه روزی، راه اندازی ایستگاه های صلواتی بهداشت، تولید دستکش از زمان گسترش بیماری کرونا، بر پایی حلقه های صالحین، برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، شهادت ها و ولادت ها، کمک به ساخت و توسعه فضای مسجد به صورت رایگان از برنامه های صورت گرفته توسط بسیجیان پایگاه های مقاومت خواهران و برادران این مسجد می باشد.

وی کسب رتبه ۱۶ بین کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح کشور و رتبه ۵ در سطح استان و رتبه دوم در سطح شهرستان را از دیگر موفقیت های این مسجد برشمرد.

قرائت قران توسط حمید رحمتی حافظ کل قرآن کریم، پخش کلیپ های مناسبتی، اجرای گروه تواشیح مرکز دارالقرآن امام علی علیه السلام به سرپرستی حمید رحمتی و مربیگری اسماعیل نیک فهم، اهدای هدایا به برندگان مسابقه غیرکلامی، امیر عباس امان الله زاده، محمد حسن تقوی، علی شیرازیان، محمد شیرازیان، غلامحسین عابد، محمد امین کمالی، امیرحسین محمدی، ابوالفضل زحمتکش (پاسخ دهنده به پرسش سخنران)، مداحی مداح اهل بیت(ع) توسط علی دلربا، برش کیک جشن تولد انقلاب اسلامی و تحویل آن به مرکز کودکان بی سرپرست شهرستان و پذیرایی به صورت بسته بندی از دیگر برنامه های این محفل بود.

در این آیین هاشم شیرازیان مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی، حجت الاسلام مهدی تقوی مدیر حوزه علمیه آیت الله حکیم(ره)، مرتضی صفی پور رئیس کمیته امداد حضرت امام(ره)، عباس کیومرثی رئیس اتاق اصناف، جمعی از خانواده های معظم شاهد و ایثارگر، روحانیون، نمازگزاران، اعضای هیئت امناء و بسیجیان پایگاه های مقاومت خواهران و برادران مسجد سجادیه(ع) حضور داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار