انفجار در پارک ملت تهران/ معاون استاندار تهران: انفجار داخل پارک بوده، در حال بررسی هستیم

تهران (پانا) - برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای مهیب انفجار در منطقه‌ای در شمال تهران حکایت دارد؛ جزئیات بیشتری منتشر نشده است. شبکه خبر عنوان کرده که حادثه مربوط به آتش‌سوزی در یک ساختمان در اطراف پارک ملت است.

کد مطلب: ۱۱۹۸۷۳۹
لینک کوتاه کپی شد
انفجار در پارک ملت تهران/ معاون استاندار تهران: انفجار داخل پارک بوده، در حال بررسی هستیم

شبکه خبر در زیرنویس خود از انفجار مهیب در شمال تهران خبر داده است. به نوشته این شبکه، «برخی گزارش‌ها از شنیده شدن صدای مهیب انفجار در منطقه‌ای در شمال تهران حکایت دارد؛ جزییات بیشتر منتشر نشده است».

این شبکه در جزییات بیشتری اعلام کرد که حادثه مربوط به آتش‌سوزی در یک ساختمان در اطراف پارک ملت است. شبکه خبر به نقل از سخنگوی سازمان آتش‌نشانی نوشته که «گروه‌های آتش‌نشانی و امدادی به محل حادثه اعزام شده‌اند».

آتش نشانی: اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردیم

سخنگوی آتش‌نشانی در گفت‌وگو با تسنیم اعلام کرد: تماس‌های مردمی که با سازمان آتش‌نشانی گرفته شده و طی آنها اعلام شد که صدای مهیبی در محدوده شمال تهران شنیده شده است. اغلب این تماس‌ها در محدوده پارک ملت بودند. دو ایستگاه به محل اعزام شده اما هنوز اطلاع دقیق‌تری در دسترس نیست. این امکان وجود دارد که صدای شنیده‌شده مربوط به حادثه نبوده باشد؛ چرا که آتش‌نشانان هنوز اثری از وقوع حادثه مشاهده نکردند.

معاون استاندار تهران: انفجار داخل پارک ملت رخ داده است

معاون امنیتی استاندار تهران نیز در گفت‌وگو با تسنیم گفته است: بنده در محل‌ حادثه حضور دارم. تنها یک انفجار آن هم داخل پارک ملت صورت گرفته است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این حادثه تروریستی بوده گفت: در حال بررسی ابعاد و علت حادثه هستیم و پس از اطمینان اطلاع‌رسانی می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار