برگزاری دوره آموزشی تولید محتوا

بن(پانا)_ دوره آموزشی تولید محتوا در شهرستان بن برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۸۴۷
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دوره آموزشی تولید محتوا

در روز سه شنبه15 تیر در سالن اجتماعات آموزش و پرورش شهرستان بن اولین جلسه دوره آموزشی تولید محتوا برگزار شد که دانش آموزان منتخب مدارس در این جلسه شرکت کردند.
محسن آقابابایی مسئول بسیج دانش آموزی اداره آموزش و پرورش بن بیان کرد: با توجه به وجود ویروس کرونا و تعطیلی مدارس، لازم دانستیم با تهیه و به اشتراک گذاشتن تولید محتوای مناسب و آموزنده مانند: تهیه و تدوین کلیپ،موشن گرافی، تولید انیمیشن و ... در فضای مجازی، آگاهی قشرهای مختلف جامعه از جمله دانش آموزان را در رابطه با مناسبت های فرهنگی، هنری، اجتماعی و جامعه افزایش دهیم.
وی افزود: با بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان می توانیم برای داشتن نسلی موفق و آگاه تلاش کنیم. با نزدیک شدن به هفته حجاب و عفاف که فعالیت کشورهای غربی نیز در این مورد افزایش پیدا می‌کند و سعی می کنند جوانان با حجاب و با ایمان کشور را با فعالیت های برنامه ریزی شده تحت تاثیر قرار دهند و آنها را از دین و مذهب اسلامی دور کنند ما نیازمند تولید محتوای آموزنده ای هستیم که بتواند مسیر صحیح را به جوانان نشان دهد.
وی در پایان گفت: دانش آموزان با شرکت در این دوره و با یادگیری آموزش‌های متنوع می‌توانند به تهیه و تولید محتوا، در زمینه های مختلف بپردازند.

خبرنگار دانش آموز:فاطمه طاهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار