کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی اصفهان:

تشدید توده پرفشار حاره‌ای در اصفهان

گرمای تابستانی در راه است

اصفهان ( پانا) - کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان از افزایش نسبی دمای استان تا پایان هفته جاری به علت تشدید توده پر فشار جنب حاره‌ای در این منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۹۷۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
تشدید توده پرفشار حاره‌ای  در اصفهان

به گزارش روابط عمومی مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، حجت‌الله علی عسگریان اظهار کرد: جوی به نسبت پایدار در سطح استان حاکم است و آسمان بیشتر مناطق کمی تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در مناطق شرقی و شمالی با خیزش گرد و خاک محلی همراه است.

وی به افزایش نسبی دما از فردا تا پایان هفته جاری اشاره کرد و افزود: به علت تقویت و گسترش توده پر ارتفاع جنب حاره‌ای از روز دوشنبه شدت گرما افزایش می‌یابد و دمای شهر اصفهان دوباره به بالای ۴۰ درجه سانتیگراد خواهد رسید.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تا ۲ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۹ درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک‌ترین ساعات بامداد فردا به ۲۲ درجه سانتیگراد بالای صفر می‌رسد.

علی‌عسگریان اضافه کرد: چوپانان با دمای ۴۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و بوئین و میاندشت با دمای ۱۲ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار