مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی 1400به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

زنجان (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان در مراسم افتتاحیه کشوری فعالیت‌های تابستانی 1400، با ارائه‌ گزارشی به تشریح فعالیت‌ها پرداخت.

کد مطلب: ۱۱۹۵۷۵۶
لینک کوتاه کپی شد
مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی 1400به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد

حسن مظفری، در این مراسم ابتدا گزارش کاملی از برنامه‌های انجام شده برای فعالیت‌های تابستانی ارائه داد و گفت: فعالیت‌های تابستانی با تشکیل 30 هزار پایگاه در سراسر کشور و مشارکت دو میلیون و هشتصد هزار دانش‌آموز به صورت هرکانون یک پایگاه آغاز به فعالیت می‌نماید.

مظفری افزود: این فعالیت‌ها به صورت مجازی برگزار خواهند شد و هدف آن پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام کرونایی و تقویت روحیه‌ دینی و اسلامی در دانش‌آموزان است.

مظفری ضمن اشاره به مدت زمان فعالیت‌های تابستانی گفت: طول فعالیت پایگاه‌ها ۶ هفته و زمان برگزاری کلاس‌ها را ۳۰ دقیقه خواهد بود و دانش‌آموزان می‌توانند از طریق شبکه شاد در این فعالیت‌ها ثبت نام نمایند.

مظفری در ادامه مراسم از امام جمعه، استاندار، مسئولین استانی و همه‌ی اولیا و دانش‌آموزان به دلیل همکاری در اجرای برنامه‌ها قدردانی و تشکر کرد.

خاتمی، امام جمعه‌ زنجان نیز در این مراسم ضمن اشاره به تربیت صحیح نسل جوان گفت: سه گروه برای تربیت نسل جوان سرمایه‌گذاری می‌کنند که گروه اول آن والدین، گروه دوم دولت و گروه سوم آموزش و پرورش هستند. بنابراین تربیت نسل جوان شاخصه‌ای بسیار مهم برای هر دولتی است و باید دغدغه‌ی اصلی مسئولین باشد.

خاتمی افزود: در جامعه‌ی کنونی آموزش بیشتر از پرورش مورد توجه قرار گرفته است، در حالی که برای ایجاد جامعه‌ی سالم باید به پرورش نسل جوان پرداخته شود.

خاتمی در این مراسم از همه‌ معلمان، خصوصا معلمان مناطق محروم به دلیل تلاش مضاعفشان در ایام کرونا تقدیر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار