آیین افتتاحیه پایگاه‌های طرح اوقات‌فراغت تابستان۱۴۰۰ در شهرستا‌ن‌ قرچک

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک خبر داد بیش از ۱۸هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های‌ تابستانی آموزش و پرورش قرچک ثبت‌نام کردند.

کد مطلب: ۱۱۹۶۰۳۹
لینک کوتاه کپی شد
آیین افتتاحیه پایگاه‌های طرح اوقات‌فراغت تابستان۱۴۰۰ در شهرستا‌ن‌ قرچک

در این مراسم رضا داورزنی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌ قرچک در سخنانی اظهار کرد: خداوند را شاکریم که افتخار میزبانی افتتاحیه پایگاه‌های اوقات‌ فراغت تابستان‌۱۴۰۰ استان را نصیب شهرستان‌قرچک کرد. شهرستان‌قرچک در ۶۰‌ سهمیه معین شده پایگاه‌های‌ تابستانی، با همت و تلاش بی‌ وقفه‌ همکاران و مدیران‌ مدارس موفق به ایجاد ۸۸ پایگاه‌ تابستانی شدیم و بیش از ۱۸هزار دانش‌آموز در پایگاه‌های‌ تابستانی ثبت‌نام کردند.

او با اشاره به تفاوت طرح اوقات‌ فراغت سال جاری با سال‌های گذشته بیان کرد: اوقات‌ فراغت امسال با وجود تفاوت با سال‌های گذشته از جهت برگزاری نیز سخت بوده زیرا دانش‌آموزان، یک سال‌ تحصیلی در فضای‌ مجازی و در شرایط کرونا و در منزل بوده‌اند. طرح اوقات‌ فراغت‌تابستان هم با همان شرایط برگزار می‌شود، اما نکته‌ مهم این است که نیازمند برنامه‌های‌ جذاب و پرنشاطی است که مخاطبان را جذب کند و تدوین برنامه‌های‌ متنوع از جانب معاون پرورشی و تربیت‌بدنی و ثبت‌نام دانش‌آموزان سبب ایجاد اوقات‌ فراغتی شاد و جذاب شده‌ است.

داورزنی عنوان کرد: کلاس‌های‌ حضوری ایجاد شده در داالقرآن‌ها و کانون‌ها و ...جهت تعلیم و تربیت با رعایت‌کامل پروتکل‌های‌ بهداشتی صورت می‌گیرد و امر یادگیری و یاددهی دانش‌آموزان را شیرین و لذت‌بخش دانست. دانش‌آموزان در کلاس‌های‌ تابستانه اوقات‌ فراغت داوطلبانه شرکت می‌کنند و این حضور با شور و انگیزه فرصت‌خوبی را برای شکوفایی و کشف استعدادهای‌ دانش‌آموزان رقم می‌زند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان‌قرچک حضور با علاقه‌ دانش‌آموزان در این‌کلاس‌ها را بهترین زمان برای یادگیری آموزه‌های‌ اخلاقی، دینی و ... دانست.

خبرنگار دانش‌آموز: راضیه یوسفی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار