جهش 256 درصدی در گازرسانی روستایی در شهرستان نی ریز

شیراز(پانا)- به گفته مدیرعامل شرکت گاز فارس، در حوزه گازرسانی شهرستان نی‌ریز در 2 سال اخیر 74 روستا به شبکه گاز متصل شدند که نشان‌دهنده رشد 256 درصدی گازرسانی است.

کد مطلب: ۱۱۹۴۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد
جهش 256 درصدی در گازرسانی روستایی در شهرستان نی ریز

غلامعباس حسینی، با اشاره به اجرای 51 طرح گازرسانی روستایی در بخش های قطرویه، مشکان و مرکزی نی‌ریز افزود: تا پیش از سال 98 ، 29 روستای این شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند، اما با تلاش جهادگران شرکت گاز فارس، هم اکنون 74 روستا از مزایای گاز طبیعی بهره مند شدند که بیانگر نهضت گازرسانی به روستائیان نی‌ریز است.
این طرح ها با 280 کیلومتر لوله گذاری و هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد تومان اجرا شده و سه هزار و 500 خانوار روستایی از مزایای آن برخوردار شدند.
حسینی با بیان اینکه هم‌اکنون 100درصد جمعیت شهری و بیش از 90 درصد جمعیت روستایی نی‌ریز از این انرژی پاک بهره‌مند هستند، ادامه داد: در حوزه صنایع نیز با گازرسانی به 5 محور تولیدی و صنعتی علی‌آباد شور، کارخانه کنستانتره انار نی‌ریز، محور مشکان-شهریاری منتهی به روستای معدن، محور بیمارستان جدید نی‌ریز و کوره آهک بیش از 40 واحد تولیدی گازدار شدند.
او اظهار کرد: رشد 7/66 درصدی گازرسانی به صنایع نی‌ریز در دو سال اخیر از دیگر دستاوردهای شرکت گاز فارس در شتاب بخشی و توسعه خدمات گازرسانی به صنایع استان است.
مدیر عامل شرکت گاز فارس بیان کرد: هم اکنون 100 واحد صنعتی و تولیدی معادل بیش از 90 درصد صنایع این شهرستان به شبکه گاز متصل هستند و این سوخت پاک را جایگزین دیگر سوخت های فسیلی کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار