استقبال مسئولین استان از انتخابات در بوشهر

بوشهر(پانا)- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، استاندار ،معاونین و مسئولین دستگاه های اجرایی استان در نخستین ساعات آغاز رأی‌گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی با حضور در یکی از شعب رای‌گیری، رأی خود را به صندوق سیار 92 انداختند .

کد مطلب: ۱۱۹۳۵۴۳
لینک کوتاه کپی شد
استقبال مسئولین  استان  از انتخابات در  بوشهر

به گزارش پانا ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت : انتخابات مایه اقتدار ملی و فراملی، کاهش دهنده توطئه‌های دشمنان و باعث تحول بنیادین در عرصه برنامه‌ریزی و نوع مدیریت اجرایی کشور است.

آیت الله صفایی بوشهری با اشاره به اینکه انتخابات مقوله‌ای سرنوشت ساز و راهبردی است، افزود: دشمنانی که تحت عنوان کنترل، مهار و براندازی تهاجم سخت و نرم علیه ایران عزیز ایجاد می‌کنند با حضور حماسی مردم موجب خواهد شد که در برنامه ریزی‌های خود تجدید نظر کنند.

صفایی بوشهری اظهار کرد : حضور در انتخابات وظیفه‌ای الهی، ملی و انسانی است و چون مایه اقتدار ملی و فراملی می‌شود، مایه تحول بنیادین در نوع مدیریت اجرایی و برنامه‌ریزی است و باعث کاهش توطئه‌های دشمنان خواهد شد، بنابراین شرکت در آن واجب است و حضور نیافتن همراهی با تحریم کنندگان خارجی است.

او گفت: حضور در انتخابات مانند حضور در جبهه‌های دفاع مقدس است، در زمان دفاع مقدس حضور نظامی بود اینجا حضوری همه جانبه است .

عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر نیز گفت: انتخابات بزرگترین سرمایه کشور برای گذر از شرایط پیش رو و تضمین کننده توسعه و آبادانی کشور است .

گراوند افزود: توسعه و آبادانی کشور در گرو حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای است و حضور باشکوه و پرشور مردم در این عرصه بعنوان یک سرمایه گذاری و پشتوانه نظام به شمار می‌رود.

استاندار بوشهر اظهار کرد: همه شعبه‌های رای گیری در استان کار خود را همزمان با سراسر کشور با حضور هیئت‌های بازرسی، نظارت، اجرایی، نیروهای امنیتی و نمایندگان کاندیداها در شعب انتخابات آغاز کردند.

او گفت: انتظار می‌رود مردم در این جشن بزرگ ملی حضور پرشوری داشته باشند و دولت آینده با پشتوانه مردمی و با اقتدار بیشتر بتواند کشور را از شرایط پیش رو عبور دهد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار