رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خبر داد:

رونمایی از سامانه پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات در استان بوشهر

بوشهر (پانا) - رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر از رونمایی سامانه پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات در استان بوشهر خبر داد و گفت آزمایش این سامانه با موفقیت انجام شد.

کد مطلب: ۱۳۹۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
رونمایی از سامانه پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات در استان بوشهر

اکبر پورات در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر حضور حداکثری در این عرصه مهم سیاسی، اجتماعی را مهم دانست و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تمامی ظرفیت‌ها برای برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت حداکثری مردم به‌کار گرفته شده است.

وی اضافه کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به صورت همزمان در 11 اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر با بیان اینکه اصحاب رسانه نقش موثر و مهم در انتخابات پرشور دارند گفت: انتخابات از ارکان اساسی جمهوری اسلامی است و امسال ملت ایران با بصیرت بالا حماسه تاریخی دیگری را در تاریخ ثبت خواهند کرد.

پورات با اشاره به اینکه داوطلبان انتخابات مجلس باید آماده ثبت‌نام باشند افزود: بر اساس برنامه زمان‌بندی شده از سوی وزارت کشور، زمان آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری 16 مردادماه تعیین شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: هر شخصی که تمایل به کاندیداتوری دارد اگر در مدت زمان اعلام شده اقدام به ثبت‌نام اولیه نکند به هیچ وجه امکان حضور در انتخابات نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: در پیش ثبت‌نام داوطلبان، مدارک تحصیلی، پایان خدمت برای آقایان، عدم سوءسابقه و دوتابعیتی نبودن داوطلبان ملاک است.

پورات عنوان کرد: سامانه پیش ثبت‌نام داوطلبان انتخابات در روزهای گذشته در استان رونمایی و تست آن با موفقیت انجام شد.

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر خاطر نشان کرد: امسال انتخابات در بیش از 823 شعبه اخذ رأی، 40 شهر، 640 روستا و آبادی در 10 شهرستان استان بوشهر برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار