رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر:

دانشجومعلمان در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری داشته باشند

بوشهر(پانا)- رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت دانشجومعلمان در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری داشته باشند.

کد مطلب: ۱۱۹۳۲۷۷
لینک کوتاه کپی شد
دانشجومعلمان در انتخابات ۱۴۰۰ مشارکت حداکثری داشته باشند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان بوشهر، اکبر مولایی اظهار کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر خردادماه جاری برای نظام سیاسی ما بسیار حائز اهمیت و مهم است.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر گفت: انتخابات موقعیتی برای تجلی جمهوریت نظام اسلامی ما است و عرصه برای ابراز وجود و مشارکت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.
مولایی تصریح کرد: مشارکت در انتخابات بسیار مهم است از این حیث که ما با شرکت در آن زمینه ساز آینده خود و فرزندان خود و در کل جامعه خویش هستیم و به این نکته باید توجه جدی داشته باشیم.
وی در ادامه اضافه کرد: بر تک تک ما واجب است که در این کار عظیم و سرنوشت ساز مشارکت فعال داشته باشیم و دیگران را تشویق و ترغیب به مشارکت در آن کنیم تا ترسیم کننده فردایی بهتر برای جامعه خویش باشیم.
مولایی تاکید کرد: دانشجومعلمان پسر و دختر دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر به عنوان معلمان و سفیران نظام مقدس جمهوری اسلامی در بین دانش آموزان و مردم دعوت می شود تا مشارکت فعال در امر انتخابات داشته باشند.
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان بوشهر در پایان گفت: امیدوارم با مشارکت آگاهانه بتوانیم فرد اصلح را انتخاب کنیم و به اهداف بلند جامعه اسلامی ایران جامه عمل بپوشانیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار