ره‌پیک: موظفیم از تک تک آرای مردم، محافظت کنیم

تهران (پانا) - نشست هماهنگی ستاد مرکزی نظارت با هیات‌های نظارت بر انتخابات با حضور سیامک ره‌پیک، حجت‌الاسلام اژه‌ای، صادقی مقدم و موسوی اعضای هیات مرکزی نظارت بر انتخابات و شورای نگهبان در محل ستاد نظارت بر انتخابات شورای نگهبان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
ره‌پیک: موظفیم از تک تک آرای مردم، محافظت کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، در این نشست، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای گفت: یقینا به فضل الهی با غیرت ملی و احساس دینی مردم، روز ۲۸ خرداد علیرغم خواست بدخواهان روز حضور پرشور مردم خواهد بود. تجربه ثابت کرده که مردم وظیفه شناس و زمان شناس هستند.

وی افزود: کسانی که امنیت انتخابات را برقرار می‌کنند، کار بسیار فشرده‌ای در این چند روز دارند که جا دارد که از آنها تشکر کنم. همه باید با دقت و هوشیاری وظیفه حفظ امنیت انتخابات را انجام دهند. باید دقت لازم را داشت و اگر مشکلی کوچکی هم در روند انتخابات پیش آمد، باید سریعا حل شود.

معاون اول قوه قضاییه گفت: با دقت‌هایی که شورای نگهبان در فرآیند انتخابات تاکنون داشته و با رعایت دقیق قانون وظایف خود را انجام داده است، در ادامه فرآیند برگزاری انتخابات نیز شورای نگهبان با همین دقت، امر نظارت را انجام خواهد داد.

در ادامه سیامک ره پیک قائم مقام دبیر شورای نگهبان گفت: انتخابات ریاست جمهوری به ویژه به دلیل مقام و اختیاراتی که رئیس‌جمهور دارد، از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: آثار انتخاب مردم در ۲۸ خرداد در سطوح و حوزه‌های مختلف زندگی مردم، دیده خواهد شد.

ره‌پیک افزود: نحوه نظارت ما باید به گونه‌ای باشد که عنوان نظارت موثر در فعالیت‌مان، صادق باشد. ما باید از رای مردم و انتخابات واقعی مراقبت کرده و بر حق انتخاب مردم نظارت کرده و آن را پاس بداریم و از حق الناس مراقبت کرده و از تک تک آرای مردم، محافظت کنیم.

قائم‌مقام دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: نظارت موثر و اطمینان بخشی به مردم که رای آنها به معنای واقعی در تعیین سرنوشت آنها تاثیر دارد، یکی از عوامل توسعه مشارکت است.

وی ادامه داد: وظیفه ما این است که در چارچوب قانون و با رعایت بی طرفی، وظایف خود را انجام دهیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار