ستاد انتخابات آموزش و پرورش منطقه5در تکاپو و تلاش

تهران ( پانا ) - ستاد انتخابات در آموزش و پرورش منطقه5، روزهای پرتکاپو و پر تلاشی را پشت سر می گذارد و یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه5؛ خواستار به کارگیری نهایت پتانسیل همکاران عضو ستاد، در جهت آماده سازی هر چه بهتر شرایط برگزاری انتخابات در حوزه های این منطقه شد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد
ستاد انتخابات آموزش و پرورش منطقه5در تکاپو و تلاش

ستاد انتخابات آموزش و پرورش با برگزاری جلسات متعدد و بازدیدهای لازم و انجام هماهنگی های مورد نیاز در جهت آماده سازی تمام شعب زیر مجموعه، روزهای پرکاری دارد.

در این راستا، جلسه هماهنگی انتخابات منطقه 22 در محل سالن فرهنگ منطقه برگزار شد. موضوع این جلسه که با حضور یداله شهبازبیگی؛ مدیر آموزش و پرورش و رئیس ستاد انتخابات منطقه ۲۲، محمد خلیلی؛ نماینده عالی فرمانداردر منطقه، داود امام وردی؛ معاون ساماندهی منطقه ۲۲؛ علیرضا حمداللهی، معاون آموزش و مسئولین بخش ها و نواحی و سر ناظرها؛ برگزار شد، هماهنگی درباره آخرین اقدامات و رفع موانع و حل مسائل احتمالی بود. در ابتدای جلسه، شهباز بیگی، از زحمات مجریان و کلیه همکاران عضو ستاد انتخابات منطقه تشکر کرد و به سوالات و دغدغه های مسئولین نواحی و بخش ها پاسخ داد.

وی در این جلسه خواستار به کارگیری نهایت پتانسیل همکاران شد و گفت: همه ما موظف هستیم برای ادای دین خود به شهدایی که در راه حفظ انقلاب و کشور جان خود را فدا کرده اند، تمام تلاش و انرژی خود را به کار گیریم، تا بتوانیم شرایط مناسب را جهت برگزاری انتخابات 28 ام خرداد به بهترین نحو، فراهم کنیم. سپس هر یک از همکاران اجرایی توضیحاتی در خصوص تجهیز حسینیه ها و مساجد و همچنین هماهنگی وسایل نقلیه و ملزومات نواحی و شعب اخذ رای، ارائه کردند.

همچنین در ادامه این فعالیتها، شهبازبیگی، با هدف هماهنگی و نظارت برای رفع مسائل احتمالی، از واحدهای اداری ذی ربط بازدید کرد. وی در این بازدید بر رعایت قانون و رعایت پروتکل های بهداشتی تاکید کرد و در جریان آخرین اقدامات و برنامه‌ریزی‌ها قرار گرفت.

گفتنی است، همکاران عضو ستاد، با امید مشارکت حداکثری مردم شریف ایران و برگزاری انتخاباتی پرشور و دشمن شکن؛ جلسات متعدد هماهنگی را به صورت روزانه و حتی چندبار در روز به طور مداوم و مستمر برگزار می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار