برگزاری جلسه طرح نماد درآموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- نشست کمیته علمی، اجرایی طرح نماد با حضور مدیران کلیه مقاطع تحصیلی مدارس مجری نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در سالن وحدت اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۷۸۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه طرح نماد درآموزش و پرورش ناحیه یک ری

طرح نماد، طرح نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان، کنترل و کاهش میزان بروز اعتیاد و دیگر آسیب‌های اجتماعی در جامعه است که از طریق مدارس دنبال می‌شود.

دکتر وجیهه حامدی کارشناس مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه یک ری به پانا گفت: در راستای عملی نمودن این طرح، ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی سلسله جلسات آموزشی طرح نماد برای مدیران کلیه مقاطع تحصیلی ناحیه یک شهر‌ری در خرداد ماه طبق جدول زمان بندی در حال برگزاری می‌باشد.

او افزود: این دوره شامل 12 جلسه یک ساعته در شش روز است که در هر جلسه 13 نفر از مدیران شرکت دارند. در این جلسه لزوم اجرای طرح نماد و شیوه‌نامه‌های مرتبط با طرح نماد تشریح شد و در پایان لوح فشرده حاوی مطالب آموزشی برای استفاده مدیران ومشاوران و معلمان در اختیار مدیران مدارس قرار گرفت.

حامدی تصریح کرد: در نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان، معلمین، دانش‌آموزان و والدین آنها با شرکت در دوره‌های آموزشی در برابر آسیب‌های اجتماعی توانمند می‌شوند و دانش‌آموزان مورد غربالگری قرار خواهند گرفت؛ به این ترتیب که خود دانش‌آموز، والدین او و معلمی که بیشترین ارتباط با دانش‌آموزرا دارد در این غربالگری شرکت کرده و با پاسخ دادن به سوالات استانداردی که از طریق سامانه پرسیده می‌شود، وضعیت کلی دانش آموز مشخص می‌شود.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار