رییس بهزیستی ملارد:

مددجویان نیازمند حمایت بیشتر هستند

ملارد(پانا)- در راستای لزوم حمایت از جامعه هدف تحت نظارت سازمان و به همت موسسه شهید ناصر قربانی ملارد که از گروه های جهادی این شهرستان است، بسته پوشاک ویژه افراد معلول توزیع شد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۵۸
لینک کوتاه کپی شد
مددجویان نیازمند حمایت بیشتر هستند

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، داود خادم با بیان اینکه مددجویان علاوه بر کمک‌های مالی و نقدی به حمایت‌های غیرمالی نیز نیاز دارند، گفت: کمک‌های بسیاری در قالب کمک موردی بصورت نقدی به حساب مددجویان واریز می‌شود که البته تمامی این واریزی‌ها با بررسی‌های مددکاران حوزه‌های تخصصی طی فرآیند پایش پرونده و بازدید منزل صورت پذیرفته انجام شده‌ است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ملارد افزود: علاوه بر کمک‌های نقدی، تلاش خیرین و موسسات خیریه در راستای اهدای کمک‌های غیرنقدی نیز بسیار ستودنی است.

خادم در ادامه ضمن تاکید بر اقداماتی که از ابتدای سال تاکنون جهت خدمات‌رسانی به مددجویان صورت گرفته، گفت: مددجویان و افراد دارای پرونده در شهرستان ملارد نیازمند حمایت بسیار بیشتر هستند و خوشبختانه با اجرای طرح های مفیدی چون: ایران همدل، پازل همدلی و در همین اواخر ضیافت همدلی توانسته‌ایم اقدامات شایانی در این خصوص انجام دهیم.

او در پایان ضمن قدردانی از تلاشهای خیران موسسات خیریه نیز گفت: ۲۵۰ بسته لباس شامل پوشاک با در نظر گرفتن اولویت جهت مددجویان توسط موسسه خیریه تحت نظارت این شهرستان توزیع شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار