معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

بزرگداشت شهدا، پیام و درس قرآنی است

اصفهان ( پانا) - مهدی اسماعیلی گفت: دشمن از تکنولوژی نظامی ما هراس ندارد بلکه ترس او از فرهنگ شهادت است که در دل ملت ایران و نوجوانان و جوانان ما زنده است.

کد مطلب: ۱۱۸۸۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
بزرگداشت شهدا، پیام و درس قرآنی است

آیین اختتامیه جشنواره دانش‌آموزی سرِ سفره شهدا با حضور مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، عباس زهیری رئیس سازمان دانش‌آموزی، سرهنگ رجب پور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان و تعدادی از فرهنگیان و دانش‌آموزان در گلستان شهدا برگزار شد.

در این آیین مهدی اسماعیلی با اشاره به جایگاه و منزلت شهدا، اظهار داشت: همانطور که در قرآن کریم آمده است تعدادی از مؤمنین به عهدی که بسته بودند وفا کردند و به شهادت رسیدند و عده هم منتظرند که به این مقام برسند. بزرگداشت شهدا پیام و درس قرآنی است و انتظار شهادت برای هر مسلمانی با ارزش است.

وی افزود: دشمن از تکنولوژی نظامی ما هراس ندارد بلکه ترس او از فرهنگ شهادت است که در دل ملت ایران زنده است.

اسماعیلی در خصوص شیوع ویروس کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن آموزش و پرورش در این دوران گفت: در ۱۴ ماه گذشته با کمک همکاران در حوزه پرورشی اتفاقات خوبی رخ داد، که طرح لاله‌های روشن در ۲ هزار واحد آموزشی در سطح استان اجرا شد. بسیاری از مدارس استان برای شهدای محل یادواره برگزار کردند و حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش‌آموز در سطح کشور با کمک بسیج دانش‌آموزی در اردوی مجازی راهیان نور شرکت کردند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان تصریح کرد: در جشنواره دانش‌آموزی سرِ سفره شهدا ۱۲هزار آلبوم از تصاویر و زندگینامه شهدا توسط دانش‌آموزان سرار استان تهیه شد که امروز اختتامیه این مراسم را با حضور این عزیزان برگزار می کنیم. ضمن اینکه ۱۱ هزار و ۵۰۰ آلبوم دیگر تا سال آینده تهیه خواهد شد.

همچنین در پایان این آیین از دانش‌آموزان منتخب شرکت کننده در این جشنواره با اهدای هدایایی تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار