در گفت‌وگو با پانا؛

محمودی: داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری وعده‌ خلاف به مردم ندهند

آرمان‌های زندگی شخصی جوانان به رویا تبدیل شده است، نامزدها وعده خلاف ندهند/ تخریب‌ها، قدرت تشخیص مردم را ضعیف می‌کند/ جوانان عملکردهای غلط را با اساس انقلاب مخلوط نکنند

تهران (پانا) - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد جوانان ما ناراحتند و من به همه آنها حق می‌دهم که ناراحت باشند. چون جوانان می‌بینند که شعارها با عمل تطبیق ندارد، وعده‌ها عملیاتی نشده است، آرمان‌هایی در زندگی شخصی خود دارند که به رویا تبدیل شده است. اما جوانان باید بدانند اگر از عملکردها ناراحتند و ناراحتی‌شان نیز درست است، پاسخ این ناراحتی این نیست که در انتخابات شرکت نکنیم.

کد مطلب: ۱۱۸۸۱۳۹
لینک کوتاه کپی شد
محمودی: داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری وعده‌ خلاف به مردم ندهند

این روزها بازار شعارها و وعده‌های انتخاباتی داغ شده است، عده‌ای از یارانه 450هزار تومانی و برخی از صندوق 500میلیون تومانی برای جوانان سخن می‌گویند. سیدمحسن محمودی در گفت‌وگو با پانا با بیان اینکه نامزدهای انتخابات باید توصیه‌های مقام معظم رهبری را جدی بگیرند، اظهار کرد: «یکی از آسیب‌هایی که از دوره‌های گذشته دیده‌ایم و بر ذهن جوانان اثر منفی گذاشته، وعده‌های خلاف و غیرعملیاتی و غیرقابل تحقق بوده است. این وعده‌ها سبب بدبینی مردم به دولتمردان خواهد شد. کسی که می‌خواهد سکاندار اجرایی کشور شود، باید مسائلی را که عملیاتی است، در حد توان است و می‌تواند و استعدادش را دارد، وعده بدهد.»

وی ادامه داد: «دوقطبی‌سازی در انتخابات نباید ایجاد شود؛ متاسفانه گاهی تخریب‌هایی صورت می‌گیرد و رقابت به میدان عداوت و تقابل تبدیل می‌کند. در نظام اسلامی رئیس‌جمهور باید خادم نظام، مردم و انقلاب باشد. تخریب‌کردن و انگ زدن به یکدیگر و فاش کردن اسراری به ناحق، با قاموس فرهنگی و دینی ما سازگار نیست و آسیب خواهد بود.»

محمودی اضافه کرد: «جوانان ما ناراحتند و من به همه آنها حق می‌دهم که ناراحت باشند. چون جوانان می‌بینند که شعارها با عمل تطبیق ندارد، وعده‌ها عملیاتی نشده است، آرمان‌هایی در زندگی شخصی خود دارند که به رویا تبدیل شده است. اما جوانان باید بدانند اگر از عملکردها ناراحتند و ناراحتی‌شان نیز درست است، پاسخ این ناراحتی این نیست که در انتخابات شرکت نکنیم.»

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تاکید کرد: «انتخابات برگزار خواهد شد، رئیس‌جمهور هم انتخاب و کابینه هم تعیین می‌شود. شما رای ندهید، دیگران رای می‌دهند و سرنوشت شما را تعیین می‌کنند. راه این است که جوانان بین آدم‌ها و عملکردشان با اساس انقلاب و ولایت و شهدا تفکیک قائل شوند. عملکرد اشخاص را پای انقلاب ننویسند. اگر میخواهند انقلاب را قضاوت کنند، حاج قاسم سلیمانی را ببینند، امام را ببینند، شهدا را ببینند، شهید حججی را ببینند. هر آدمی دارای هر تفکر و سلیقه‌ای، کار و ایده وی اگر با اینها سازگار بود، او را تایید کنند و اگر سازگار نبود، آنها را رد کنند، قهر کردن با انقلاب راهش نیست.»

محمودی گفت: «جوانان ما امام، انقلاب و شهدا را دوست دارند و هیچ وقت از آنها جدا نمی‌شود، اما باید این را هم دقت کنند که هیچوقت عملکردهای غلط را با اساس انقلاب مخلوط نکنند. یقینا اساس انقلاب را در نظر میگیریم و در انتخابات شرکت خواهیم کرد، چون حق ما، تکلیف ما و هویت ملی ماست.»

وی خطاب به نامزدهای گفت: «آقایانی که در این نظام مسئولیت داشتند باید بنشینند و قضاوت کنند، مسئولیت‌ها هم روزی تمام خواهد شد. کسی که رای می‌گیرد رئیس‌جمهور 80 میلیون نفر است و باید جواب این جمعیت را بدهد. نامزدها باید با مردم به ویژه با جوانان روراست باشد. دوقطبی‌سازی و تخریب‌ها، قدرت تشخیص مردم را ضعیف می‌کند، جوانان را دچار شبهه می‌کند. هیچ انسانی نباید به تخریب روی بیاورد چون هم مسئولیت دنیوی و هم اخروی دارد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار