حمیدی تشریح کرد

4 سیاست اصلی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی، در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان‌ها، گفت صداقت، دقت، سرعت و جامعیت از سیاست‌های چهارگانه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی است که همواره در دستور کار قرار دارد.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۸۰
لینک کوتاه کپی شد
4 سیاست اصلی مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، فریبرز حمیدی، در دومین روز از گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش استان ها، در اردوگاه شهید باهنر تهران، جهاد خاموش و دلسوزانه مدیران در دوران کرونا را ماندگار و جاودانه توصیف و اظهار کرد: همواره تلاش کردیم در رویکردهای خود از افراط و تفریط در حوزه اطلاع رسانی جلوگیری شود.

وی افزود: هر بخشی باید در حوزه تخصصی خود فعالیت کند و در عین حال با سایر مجموعه ها هماهنگ و همراه باشد.

حمیدی از طراحی ۲۶سناریو با همکاری صدا وسیما خبر داد و تصریح کرد: صداقت، دقت، سرعت و جامعیت از سیاست های حوزه اطلاع رسانی است که همواره در دستور کار قرار دارد.

وی بر جلوگیری از انتشار اخبار جعلی تأکید و ادامه داد: توجه به منبع خبر، تحقیق از گوینده، جست و جوی معکوس خبر، توجه به تاریخ خبر و ... از جمله مواردی است که در مواجهه با اخبار جعلی باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی خاطرنشان کرد: کار روابط عمومی ها، به تصویر کشیدن توانمندی های آموزش و پرورش و ارتقای جایگاه تعلیم و تربیت از طریق اقناع و ترغیب و توسعه مشارکت است.

وی اضافه کرد: به دنبال خلق نتایج امید بخش و ثمربخش هستیم چراکه معیار مدیریت کارآمد خلق نتیجه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار