استاندار گیلان:

با راه‌اندازی خطوط تولید جدید بر تعداد فرصت‌های شغلی افزوده شود

رشت (پانا) - استاندار گیلان تاکید کرد با راه‌اندازی خطوط تولید جدید و فراهم کردن زمینه توسعه فعالیت آنها، بر شمار فرصت‌های شغلی افزوده شود.

کد مطلب: ۱۱۸۸۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
با راه‌اندازی خطوط تولید جدید بر تعداد فرصت‌های شغلی افزوده شود

به گزارش روابط عمومی استانداری گیلان، ارسلان زارع در بازدید از سه واحد تولیدی و صنعتی رشت گفت: صنعت، یکی از ارکان تولید است و با وجود فشار‌های ناشی از تحریم‌های غیرقانونی علیه ملت و کشور ما، برنامه ریزی‌های دولت بر این امر استوار بوده که بخش خصوصی به آینده امیدوار باشد.

وی هم افزایی دستگاه‌های مختلف را موجب کاهش مشکلات دانست و افزود: باید مصوبات و تصمیمات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، با جدیت پیگیری و اجرایی شود.

استاندار گیلان با اشاره به بازدید‌های خود از واحد‌های صنعتی و تولیدی و برگزاری جلسات این کارگروه در محل این واحد‌ها گفت: همه دستگاه ها، همکاری و همراهی لازم را برای رفع مشکلات داشته باشند.

استاندار امروز از یک واحد تولید ماسک یک‌بار مصرف پزشکی که با ظرفیت تولید سالانه ۶۶ میلیون عدد و اشتغال ۵۵ نفر در حال فعالیت است، بازدید کرد.

وی همچنین از یک واحد تولید کانال‌های پیش‌ساخته و لوله‌های بتنی با اشتغال مستقیم برای صد نفر بازدید کرد.

استاندار گیلان در ادامه برنامه‌های خود، از یک واحد صنعتی تولید نوشابه‌های گازدار که با حجم سرمایه‌گذاری ۵۲ میلیارد ریال و با ظرفیت تولید سالانه ۱۱۹ میلیون لیتر و اشتغالزایی برای صد نفر در حال فعالیت است، بازدید کرد.

در این بازدید‌ها استاندار گیلان ضمن بررسی مشکلات و موانع این واحد‌های صنعتی و تولیدی دستور‌های لازم برای رفع موانع را صادر کرد.

وی همچنین با حضور در پژوهشکده بیوتکنولوژی شمال کشور در رشت، بخش‌های مختلف این مجموعه را مورد بازدید قرار داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار