در اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران انجام شد؛

امضای تفاهم‌نامه با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران

تهران (پانا) - نشست امضای تفاهم‌نامه بین مدیران کل آموزش‌و‌پرورش شهرستان‌های‌استان‌تهران و منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران در سالن آیت الله‌هاشمی رفسنجانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های‌استان‌تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
امضای تفاهم‌نامه با سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، محمد صیدلو مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در این نشست گفت: در تمام دنیا، آموزش و پرورش برای تربیت انسان‌هایی با استانداردهای مشخص در جهت ساختن سرزمین خود تلاش می‌کنند.

او افزود: بر این اساس چهار رابطه‌ انسان با خود، انسان با خدا، انسان با مردم و انسان با طبیعت را برای تربیت هر انسان در نظر گرفته و آن را مبنای عمل خود قرار می‌دهد ‌و از آن میان رابطه انسان با طبیعت جهان شمولی بیشتری داشته و بر این توافق رسیده‌اند که اگر انسان‌ها نگاه جامع و آینده‌نگر به حفظ محیط زیست و کره زمین نداشته باشند، بشریت دچار آسیب جبران‌ناپذیری خواهد شد.

صیدلو با اشاره به اینکه محیط زیست در دست ما امانت است، تصریح کرد: برای حفاظت از این سرمایه ارزشمند که حیات بشر به آن گره خورده است دو وظیفه مهم بر عهده ماست و آن حفاظت از محیط زیست توسط یکایک ما و دیگری تربیت نسل آینده است که یکی از رسالت‌های مهم آموزش و پرورش است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد: با عقد این تفاهم‌نامه زمینه و فرصت مناسب برای استفاده از پتانسیل دو طرف در جهت تحقق اهداف تعیین شده فراهم شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار