در آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری انجام شد:

درخشش دانش‌آموزان و همکار فرهنگی در بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در سطح کشور

شهرری(پانا)- مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ری اعلام کرد در بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری که در سطح کشور برگزار شد، ۲ نفر از دانش‌آموزان و یک نفر از همکاران این منطقه به‌عنوان رتبه‌های برگزیده فراخوان در سطح کشوری انتخاب شدند.

کد مطلب: ۱۱۸۷۸۱۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموزان و همکار فرهنگی در بیست و یکمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در سطح کشور

محسن نوروزیان در گفت وگو با پانا اظهار کرد: پرسش ریاست جمهوری در اولین روز مهرماه طرح و دانش‌آموزان و معلمان در ۲۰ رشته و گرایش مختلف آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح نواحی و شهرستان‌ها ارائه کردند.
او ادامه داد: در این فراخوان آثار دانش‌آموزان برگزیده مرحله منطقه و شهرستان به دبیرخانه‌های استانی ارسال و پس از ارزیابی در این مرحله، برترین‌ها به دبیرخانه کشوری تحویل شدند. همکاران فرهنگی نیز آثار خود را به صورت مستقیم به دبیرخانه کشوری جشنواره ارسال کردند.
نوروزیان از پایان داوری آثار مرحله کشوری این فراخوان خبر داد و تصریح کرد: در سال جاری تحصیلی از بین تعداد شرکت‌کننده در مرحله آموزشگاه، پس از برگزاری مراحل ارزیابی منطقه‌ای و استانی، حدود ۵ هزار اثر منتخب دانش آموزی از استان‌ها به دبیرخانه کشوری ارسال شد که در پایان این مسابقات دانش‌آموزان پرناز فتحی‌نسب از مدرسه معاد در رشته داستان رتبه دوم و یمنا واحدیان از مدرسه حضرت‌زینب‌(س) در رشته موشن گرافی رتبه سوم کشوری را کسب و در بخش فرهنگیان طیبه انصاری معاون پرورشی مدرسه مهدی‌دوست در رشته طراحی شایسته تقدیر شدند.
شایان ذکر است از منتخبین در مرحله کشوری به دلیل شرایط خاص کشور در قالب یک کنگره ملی مجازی تجلیل می‌شود، همچنین از 271 معلم هنرمند که در این رقابت‌ها شایسته تقدیر شناخته شده‌اند نیز از سوی ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها، تجلیل خواهد شد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار