درخشش دبیر تفکر و سبک زندگی دبیرستان پویندگان آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری از درخشش دبیر تفکر و سبک زندگی پایه هشتم دبیرستان پویندگان در رابطه با کسب عنوان سوال برگزیده استانی برای کتاب تفکر و سبک زندگی و راهیابی به مرحله کشوری خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۶۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دبیر تفکر و سبک زندگی دبیرستان پویندگان آموزش و پرورش ناحیه یک ری

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در تشریح این خبر به پانا گفت: کتاب تفکر و سبک زندگی پایه هفتم و هشتم و گروه درسی آن شامل دبیران و سرگروه آن، زیر مجموعه معاونت پرورشی و تربیت بدنی مناطق است که هر ساله یکی از برنامه‌های این معاونت، کیفیت‌بخشی به این گروه آموزشی و تربیتی از جمله ارتقاء سطح سوالات و ارزشیابی این درس است.

او اظهار کرد: امسال در پایان نوبت اول سال تحصیلی مصادف با اواخر دی ماه سال ۱۳۹۹، فراخوانی به مدارس ارسال شد تا دبیران این درس، سوالات امتحانی خود را که بر اساس معیار‌ها و ملاک‌های از پیش معرفی شده، طراحی کرده و برای کارشناسی امور تربیتی منطقه ارسال کنند؛ سوالات ارسال شده بر اساس نمونه برگ‌های مربوطه ارزیابی شد و بازخورد آن به تمام مدارس ارسال شد.

قاسمی پور در رابطه با نفرات برتر این طرح در آموزش و پرورش ناحیه یک ری بیان کرد: در سطح منطقه سوالات ژولیا درویش از دبیرستان فرزانگان در پایه هفتم و زهرا جعفری از دبیرستان پویندگان در پایه هشتم برگزیده شدند.

او گفت: این سوالات برای شرکت در مرحله بالاتر به استان ارسال شدند که سوالات زهرا جعفری دبیر تفکر پایه هشتم دبیرستان پویندگان آموزش و پرورش ناحیه یک ری، توانست عنوان سوال برگزیده استانی را کسب کند و به سطح کشوری راه یابد.

فراخوان دریافت سوالات نیم سال دوم نیز چند هفته است که به مدارس داده شده است و تا پایان خرداد ماه نتایج آن نیز اعلام می‌گردد.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار