از سوی آموزش و‌ پروش ناحیه یک ری اعلام شد:

برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت عبدالعظیم‌(ع)

شهرری(پانا)- از سوی کارشناسی قرآن، عترت و نماز آموزش و‌ پروش ناحیه یک ری، برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت عبدالعظیم‌(ع) ویژه مدارس و دانش‌آموزان اعلام شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۳۸۷
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌های بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت عبدالعظیم‌(ع)

سعیده رزاقی در تشریح این برنامه‌ها به پانا گفت: با عنایت به فرارسیدن سالگرد رحلت حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) در راستای برگزاری مراسم برنامه‌های در نظر گرفته شده عبارتند، از ارسال چکیده‌ای از زندگی‌نامه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی بصورت pdf و همچنین ارسال کتاب مسافر ری که خلاصه‌ای از زندگی حضرت است.

او افزود: برای مدیران مدارس، تولید محتوای الکترونیکی از زندگی‌نامه حضرت برای مطالعه و آشنایی دانش‌آموزان و ارسال در گروه‌های مجازی مدرسه و بستر شبکه شاد؛ برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری در راستای سالگرد رحلت حضرت عبدالعظیم‌الحسنی و ارسال آثار به واحد کارشناسی قران عترت و نماز در نظر گرفته شده است.

رزاقی بیان کرد: آثار هنری می‌‌تواند بصورت دلنوشته، تولید محتوای الکترونیکی، طراحی پوستر، چاپ روی پارچه، ساخت ماکت حرم حضرت، مجسمه سازی و ساخت تندیس، نقش برجسته و نگاره، شعرنویسی، فیلمنامه‌نویسی و مدیحه سرایی ویژه پسران باشد.

کارشناس قرآن، عترت و نماز آموزش و‌پروش ناحیه یک ری، دیگر برنامه‌های این واحد را دسته‌بندی آثار برگزاری نمایشگاه از آثار تولید شده توسط دانش‌آموزان و بازدید مجازی دانش‌آموزان از نمایشگاه برشمرد و اظهار کرد: جهت ایجاد انگیزه، ترغیب و تشویق دانش‌آموزان به شرکت درمسابقه کتابخوانی با موضوع زندگی‌نامه حضرت عبدالعظیم‌الحسنی(ع) و همچنین در زمینه هنری در نظر داریم تا از منتخبین آثار با هدایا تقدیر کنیم.

خبرنگار: سمیه نیک‌فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار