جدول جدید خاموشی‌های عصرگاهی برق در تهران

تهران (پانا) - جدول جدید خاموشی های احتمالی عصرگاهی برق پایتخت در تاریخ یکشنبه؛ ۲ خردادماه منتشر شد.

کد مطلب: ۱۱۸۷۱۰۰
لینک کوتاه کپی شد
جدول جدید خاموشی‌های عصرگاهی برق در تهران

شرکت توزیع نیروی برق اعلام کرد به اطلاع هموطنان گرامی ساکن پایتخت می رساند تمامی ظرفیت های فنی و کارشناسی شرکت به منظور جلوگیری از بروز هرگونه خاموشی به کار گرفته شده است. با این حال از آن جا که موفقیت در این مهم، جز با همکاری همه جانبه مشترکان، امکان پذیر نمی باشد در صورت بروز هرگونه مشکل در تامین برق پایتخت به منظور جلوگیری از بروز قطعی گسترده، طبق فایل پیوست اقدام به اعمال خاموشی کنترل شده خواهد شد. خواهشمند است با حداکثر صرفه جویی در مصرف برق، ما را در تامین برق تهران بزرگ یاری کنید.

جدول خاموشی های احتمالی عصرگاهی تهران بزرگ در این لینک قابل مشاهده است.

همزمان با افزایش کم سابقه بار شبکه توزیع برق پایتخت و به دنبال اخطارهای داده شده به دستگاه های اجرایی، امروز برق ۲۲ مشترک بزرگ اداری در تهران که مصرف برق خود را طبق دستورالعمل های ابلاغی کاهش نداده بودند، قطع شد.

طبق اعلام شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ؛ معاون بهره برداری و دیسپاچینگ این شرکت در این خصوص گفت: با توجه به این که در دو روز گذشته مصرف برق در سطح کشور و پایتخت افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و به دنبال هشدارهای مکرر به ادارات و دستگاه های اجرایی مبنی بر ضرورت کاهش حداقل ۵۰ درصدی مصرف برق نسبت به زمان مشابه سال گذشته، امروز هم اشتراک ۲۲ اداره بزرگ پرمصرف در تهران قطع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار