پخش برنامه های آموزشی نوآموزان پیش دبستانی از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اردبیل

اردبیل(پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل از پخش برنامه های آموزشی نوآموزان پیش دبستانی از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اردبیل خبر داد.

کد مطلب: ۱۱۸۱۱۹۴
لینک کوتاه کپی شد
پخش برنامه های آموزشی نوآموزان پیش دبستانی از شبکه استانی صدا و سیمای مرکز اردبیل

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش اردبیل، احمد ناصری، مدیر کل آموزش و پرورش استان در جریان بازدید از محل ضبط برنامه های آموزشی نوآموزان پیش دبستانی در مرکز صدا وسیمای استان اعلام کرد: بیش از 18 هزار نوآموز تحت پوشش آموزش های مجازی در قالب طرح ملی پوشش سراسری، مراکز پیش دبستانی غیردولتی و ضمیمه دولتی از آموزش های لازم بهره مند می شوند.

او گفت: در سند تحول بنیادین در 25 مورد به موضوع هویت بخشی و شکل گیری شخصیت کودکان اشاره شده و این نشانگر اهمیت آموزش نوآموزان است، در واقع پیش دبستانی بستری برای تمرین کودک در جهت کسب مهارت های درست شنیدن، خوب صحبت کردن، ارتباط اجتماعی و مشارکت بوده و رشد سریع مهارت ها در این دوره رخ می دهد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: برنامه باغ غنچه ها در20 قسمت 20 دقیقه ای از شبکه استانی صدا وسیمای مرکز اردبیل پخش خواهد شد.

ناصری افزود: راه اندازی کانال باغ غنچه های پیش دبستانی استان در بستر شاد از اقدامات اجرایی دیگر برای آموزش نوآموزان است.

او از مربیان و اولیای نوآموزان به عنوان دو رکن مهم آموزشی و تربیتی یاد کرد و از آنها خواست تمام تلاش خود را برای ارتقای کیفیت آموزش و رشد همه جانبه ی کودکان در شرایط آموزش مجازی کنونی جهت محقق شدن اهداف یازده گانه دوره پیش دبستانی بکار گیرند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار