دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان استان بوشهر برگزار می شود

بوشهر(پانا)- رییس سازمان دانش آموزی استان بوشهر گفت دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان خبرنگار دوره اول متوسطه اول و پایه دهم در شهرستانها و مناطق استان  به صورت مجازی ویدئوکنفرانس در بستر شاد برگزار می شود .

کد مطلب: ۱۱۸۰۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
دوره آموزش خبرنگاری ویژه دانش آموزان استان بوشهر برگزار می شود

محمود حسنی توابع در گفت و گو با پانا با تبریک ماه رمضان در خصوص برگزاری دوره اظهار کرد : این دوره متناسب با دوره کشوری قرار بود از تاریخ 29 فروردین به مدت 3 روز در این استان نیز برگزار شود و تمهیدات و آمادگی لازم جهت اجرای آن در تاریخ مذکورفراهم شده بود . اما به علت وضعیت قرمز استان ودستور ستاد ملی مقابله با کرونا استان مبنی بر لغو کلیه جلسه ها و بروز زلزله در مناطق شمالی و مرکزی استان بر پایی دوره آموزشی پانا به تاریخ 6 لغایت 8 اردیبهشت ماه موکول شد .

حسنی توابع در خصوص محتوای این دوره آموزشی گفت : این دوره شامل اصول خبر نویسی ، گزارش نویسی و مصاحبه است که با تدریس مدرسین آموزش دیده پانا انجام می شود .

او ادامه داد : دوره به صورت ویدئو کنفرانس و در بستر شاد برگزار می شود .

رئیس سازمان دانش آموزی استان بوشهر تاکید کرد : حضور تمام شرکت کنندگان در تمام ساعات آموزشی الزامی است و در پایان دوره آموزشی از دانش آموزان امتحان گرفته و در صورت قبولی در پایان دوره آموزشی کارت معتبر خبرنگاری صادر خواهد شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار