کارگاه استانی آموزش خبرنویسی در خورموج برگزار شد

دشتی(پانا)_ مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی گفت کارگاه استانی آموزش خبرنویسی به صورت مجازی در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش دشتی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۰۹۶۴۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه استانی آموزش خبرنویسی در خورموج برگزار شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان دشتی ، علی حسینی اظهار کرد: کارگاه استانی آموزش خبرنویسی به صورت مجازی در سالن کنفرانس مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

حسینی با بیان اینکه این کارگاه در کانال اطلاع رسانی آموزش و پرورش شهرستان دشتی و چند کانال معتبر استان بوشهر در شبکه شاد برگزار شد افزود: مجری برگزاری این کارگاه، کانون فرهنگی تربیتی کوثر بوشهر با همکاری کانون های فرهنگی و تربیتی شهدای دانش آموز خورموج و دلیران تنگستان اهرم بوده است.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این کارگاه، آموزش دانش آموزان فرهنگیان و علاقه مندان به حوزه خبر و اطلاع رسانی با مباحث کلیدی و کاربری در خبر و خبرنویسی بوده است.

مدیر آموزش و پرورش دشتی با بیان اینکه این گونه کارگاه های آموزشی هرگز بدون پشتیبانی فکری و معنوی به سرانجام نمی رسد از همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر اداره فرهنگی هنری و اردوها و فضای های پرورشی ، سازمان دانش آموزی ، خبرگزاری پانا و همچنین معاونت پرورشی و تربیت بدنی شهرستان های بوشهر و دشتی تشکر کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار