یاسمن فرمانی: داور بلژیکی اجازه نداد با حجاب بازی کنم

تهران (پانا) - ملی پوش ایرانی تیم فوتبال زنان شارلوا به دلیل اینکه از دستور داور برای برداشتن حجاب تمکین نکرد، نیمکت نشین شد.

کد مطلب: ۱۱۷۹۰۲۹
لینک کوتاه کپی شد
یاسمن فرمانی: داور بلژیکی اجازه نداد با حجاب بازی کنم

تیم شارلوا در مرحله پلی آف فوتبال بانوان بلژیک به مصاف تیم وایت استار رفت که ین بازی در نهایت با نتیجه 2 بر صفر و به سود شارلوا به پایان رسید. اتفاقی که در بازی رخ داد این بود که داور این مسابقه به دلیل داشتن حجاب به لژیونر ملی پوش کشورمان اجازه بازی نداده و شرط بازی کردن این بازیکن را نداشتن حجاب تعیین کرده است.
یاسمن فرمانی در گفتگوی اختصاصی با وب سایت رسمی فدراسیون فوتبال در خصوص تصمیم داور گفت: تصمیم گیرنده برای هربازی داور است و در دیدار تیمم برابر وایت استار زمانی که در ترکیب قرار گرفتم داور اعلام کرد باید بدون حجاب در زمین مسابقه حضور داشته باشم اما شرط داور را برای حضور در مسابقه قبول نکرده و بازی تیمم را از نیمکت دنبال کردم.
وی ادامه داد: من همیشه با حجابی که مورد تایید بود، بازی می کردم و در این دیدار داور باز اجازه نداد. حتی از سوی باشگاه و اعضای تیم تلاش زیادی شد تا من در این دیدار حضور داشته باشم اما به دلیل عدم موافقت داور، تصمیم گرفتم این رقابت را از روی نیمکت دنبال کنم.
فرمانی گفت: از سوی فدراسیون فوتبال نامه نگاری صورت گرفته و از این پس داوران نمی توانند در این خصوص مشکلی ایجاد کنند و چند بازی پلی آف باقیمانده را با حجاب بازی خواهم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار