مدیر کل کمیته امداد استان خبر داد:

جمع‌آوری بیش از 17.6 میلیاردتومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

زنجان (پانا) - مدیر کل کمیته امداد استان زنجان از جمع آوری 17 میلیارد و 697 میلیون تومان کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری سال 99 خبرداد که این مبلغ با تحقق 133درصدی و 46 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

کد مطلب: ۱۱۷۴۷۱۵
لینک کوتاه کپی شد
جمع‌آوری بیش از 17.6 میلیاردتومان  کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

به گزارش پایگاه خبری کمیته امداد، هدایت صفری، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در بازدید از اداره شهرستان ماهنشان با قدردانی از همت همکاران در برنامه های کمیته امداد گفت: به فضل الهی و توجه ائمه معصومین (علیهم السلام) و همت همکاران پرتلاش سرفصل های کاری امداد براساس الزامات بودجه سال 99 تحقق داشته است.
وی با تاکید بر اینکه یکی از وظایف مهم این نهاد، ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در جامعه در راستای خدمات رسانی به ولی نعمتان جامعه است، گفت: مردم نوع دوست استان در جشن نیکوکاری سال 99 بیش از 17میلیاردو 697 میلیون تومان کمک کرده اند که این میزان کمک با تحقق 133 درصدی و 46درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.
صفری افزود: کمک های نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده از خیران و مردم نیک اندیش استان با رعایت حفظ عزت نفس و کرامت انسانی در بین خانواده های عزیز تحت حمایت توزیع و یا به حساب بانکی آنان در ادارات اجرایی و یا مراکز نیکوکاری قبل از اتمام سال واریز شده است.
مدیرکل امداد استان زنجان به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری به تبیین آن در بین امدادگران پرداخت و افزود: مقام معظم رهبری با اشراف کامل و مطالعه دقیق نسبت به نامگذاری سالها اقدام می کنند و این نامگذاری صرفا یک شعار نیست، بلکه نقشه راه است و در کمیته امداد امام تحقق شعار «تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها» یعنی توانمندسازی و ایجاد درآمد پایدار برای خانواده ها و نظارت موثر بر طرح های ایجاد شده و برداشته شدن موانع پیش روی طرح های اشتغال است.
وی با تاکید بر برنامه ریزی هدفمند در تحقق شعار سال گفت: رکن جدی توانمندسازی، اشتغال است بر همین اساس کارها را باید به موقع و از همین ابتدای سال جدی بگیریم و هر شهرستان به اندازه خود در تحقق برنامه های امداد تأثیرگذار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار