وزیرآموزش و پرورش در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام:

«نقش کلیدی وزارت اطلاعات»، ایران را به «الگوی امنیتی منطقه و الگوی فراسرزمینی»، تبدیل کرده است

تهران (پانا) - وزیرآموزش و پرورش در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام تأکید کرد: «نقش حساس و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات»، جمهوری اسلامی ایران را به «الگوی امنیتی منطقه و الگوی فرا سرزمینی»، تبدیل کرده است.

کد مطلب: ۱۱۷۴۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
«نقش کلیدی وزارت اطلاعات»، ایران را به «الگوی امنیتی منطقه و الگوی فراسرزمینی»، تبدیل کرده است

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، محسن حاجی میرزایی در پیامی به مناسبت هفته سربازان گمنام با قدردانی ازدست اندرکاران وزارت اطلاعات، اظهار کرد: نقش حساس و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات با مدیریت مبتنی بر تدبیر و امید، جمهوری اسلامی ایران را به الگوی امنیتی منطقه و الگوی فرا سرزمینی تبدیل کرده است.

متن این پیام به شرح زیر است:

حضرت آیت الله علوی

وزیرمحترم اطلاعات

باسلام و احترام

ضمن عرض تبریک به مناسبت ایام خجسته ماه شعبان بویژه ولادت با سعادت حضرت ولی عصر (عج) که هفته سربازان گمنام امام زمان نامیده شده، فرصت مغتنمی است تا حضور شما و همکاران محترمتان ادای احترام داشته باشم.

نقش حساس و جایگاه کلیدی و راهبردی وزارت اطلاعات با مدیریت مبتنی بر تدبیر و امید، جمهوری اسلامی ایران را به الگوی امنیتی منطقه و الگوی فرا سرزمینی، تبدیل کرده است.

دوام توفیق و سلامت روزافزون شما ودست اندرکاران وزارت اطلاعات در سایه منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و سیاست های ریاست محترم جمهوری و دولت خدمتگزار را از درگاه خداوند سبحان خواهانم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار