مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مراسم افتتاحیه دبیرخانه کشوری پایگاه مصباح الهدی:

خوش سلیقگی در تولید محتوای مناسب، ارتباط گسترده دانش‌آموزان را دربر خواهد داشت

تهران (پانا) - مراسم افتتاحیه دبیرخانه کشوری قرارگاه مجازی پایگاه مصباح‌الهدی به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران در مصلی حرم حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۴۶
لینک کوتاه کپی شد
خوش سلیقگی در تولید محتوای مناسب، ارتباط گسترده دانش‌آموزان را دربر خواهد داشت

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران محمد صیدلو با ابراز خرسندی از توفیق میزبانی این قرارگاه مجازی گفت: در طرح مصباح الهدی به دنبال این هستیم که بتوانیم چراغ‌های هدایت را برای دانش‌آموزان به خوبی معرفی کنیم تا با تعمیق شناخت و الگوپذیری از این انوار الهی، در مسیر زندگی ثبات قدم و میل به سعادت را در خود ایجاد کنند.

او با ابراز امیدواری بر اینکه در سطح مدارس مناطق و استان این فرآیند به خوبی به اجرا در بیاید گفت: با توجه به تغییر فضای کار فعلی نسبت به گذشته تهیه محتواهای مناسب و کاربردی با جامعیت بالا می‌تواند مخاطبان بیشتری را جذب کند، و مقدمه‌ای باشد تا از این ظرفیت بوجود آمده در شرایط کرونا بتوانیم برای پسا کرونا هم به بهترین نحو بهره‌ ببریم.

صیدلو بیان کرد: در شرایطی که از هر جای دنیا هر جریانی تلاش می‌کند تا الگوی را به خورد جهانیان بدهد، بهترین راه مقابله و تعمیق باورهای صحیح ایرانی،اسلامی آشنایی بیشتر نسل‌های جوان با سیره عملی اهل بیت‌ علیهم‌السلام است، که این مستلزم غنی‌بخشی بیشتر به محتواهای تولیدی در این زمینه است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار