با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز صورت گرفت

تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی دختران امروز و مسابقه استانی تقویت مهارت گفتگو

کرج(پانا)- از دانش آموزان دختر و پسر برگزیده جشنواره ملی دختران امروز و مسابقه استانی تقویت مهارت گفتگو و ارتباط مؤثر تجلیل به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۱۷۱۵۰۰
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از برگزیدگان جشنواره ملی دختران امروز و مسابقه استانی تقویت مهارت گفتگو

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان البرز، در مراسمی با حضور سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، برگزیدگان جشنواره ملی دختران امروز و مسابقه استانی تقویت مهارت گفتگو و ارتباط مؤثر تجلیل شدند.

این جشنواره ابتکاری از دفتر امور زنان وزارت آموزش و پرورش با مشارکت معاونت امور زنان و خانواده ریاست جهموری بود که با محوریت دختران، خانواده، گذر از کرونا ویژه دانش آموزان دختر سراسر کشور و مدارس خارج از کشور در تمامی مقاطع تحصیلی با هدف هویت یابی دختران و نشان دادن نقش آنان در ایجاد فضای سرشار از نشاط و امید و همبستگی در خانواده برگزار شد.
در این مراسم از کیانا مرادی، رتبه اول کشوری در رشته پویا نمایی، ثنا مارزی رتبه دوم کشوری در رشته فیلم داستانی، تله فیلم مستند از هنرستان شهید غلامحسینی و هنرستان علامه امینی ناحیه سه و غزل پوردشت رتبه شایسته تقدیر در رشته عکاسی از هنرستان موفقیان شهرستان نظرآباد به عنوان برگزیدگان نخستین جشنواره ملی دختران امروز قدردانی شد.

همچنین مسابقه دانش آموزی تقویت مهارت گفتگو و ارتباط مؤثر در بستر شبکه شاد و با هدف آموزش و تقویت مهارت های ارتباط مؤثر و یادگیری نکات مهم برای یک گفتگوی خوب با افراد خانواده و جامعه، در سطح استان البرز برگزار شد.

مهدی سهرابی از آموزشگاه شاهد شهید آخوندی ها و ریحانه پیرزاده از آموزشگاه عفاف ناحیه یک کرج، کارن سلیمانی تبار از آموزشگاه علی ابن ابیطالب(ع) و رهام بیک از آموزشگاه غیر دولتی سماء از ناحیه سه کرج، مهدیس قنبری از آموزشگاه متوسطه دوم فرزانگان، غزل عطاری از آموزشگاه متوسطه اول فرزانگان و ستایش رضی از از آموزشگاه علامه حلی و سینا هرازی از آموزشگاه نواب صفوی ۲ هر سه از ناحیه چهار کرج، ستایش عقبایی از آموزشگاه نمونه دولتی شرافت شهرستان ساوجبلاغ و بهاره عباس زاده از آموزشگاه سید الشهداء شهرستان نظرآباد ده نفر برگزیده مسابقه تقویت مهارت گفتگو بودند که مورد قدردانی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار