کارشناس آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر:

کاشت نهال توسط دانش‌آموزان موفق طرح ملی کوچ

اسلامشهر (پانا) - دانش آموزان واحدهای آموزشی آموزش و پرورش اسلامشهر که در طرح ملی کوچ (کنترل وزن و چاقی ) موفق شدند وزن خود را کنترل و کاهش دهند، به پاس حفظ سلامتی شان، در حیاط مدرسه خود نهال کاشتند.

کد مطلب: ۱۱۷۰۷۳۸
لینک کوتاه کپی شد
کاشت نهال توسط دانش‌آموزان موفق طرح ملی کوچ

رجبی، کارشناس آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر در گفت و گو با پانا اظهار کرد: در راستای طرح ملی کوچ که درمدارس آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر اجرا شد و برای تشویق دانش‌آموزان پر تلاش و با اراده‌ای که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند، یک نهال به نام هر دانش‌آموز در حیاط واحد آموزشی محل تحصیل او کاشته شد.

او افزود: گام اول طرح کوچ در آغاز سال تحصیلی ۱۳۹۹-۱۴۰۰ با اندازه‌گیری قد و وزن تمام دانش‌آموزان آغاز شد و سپس دانش‌آموزانی که بر اساس شاخص توده بدنی چاق بودند و یا اضافه وزن داشتند تحت مشاوره‌های تغذیه‌ای قرار گرفتند.

کارشناس آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش اسلامشهر در بخش دیگری از این گفت و گو بیان کرد: در اقدامی دیگر و در جهت ترویج فرهنگ تفکیک پسماند و بازیافت و حفاظت از محیط زیست به همت مدیر و کادر آموزشی مدرسه شهید دیانت پور آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر، نیز نمایشگاهی از گلدان‌هایی که با مواد پلاستیکی دور ریختنی با شعار «مدرسه سبز، ایران سبز» درست شده بودند، برگزار شد.

خبرنگار دانش‌آموز: الینا ولی زاده

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار