مدیر آموزش و پرورش اسلامشهر خبر داد:

شناسایی چهره‌ها و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی

اسلامشهر (پانا) - در راستای شناسایی چهره‌ها و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در آموزش و پرورش اسلامشهر مرحله اول خودارزیابی معلمان در سطح مدرسه، پایان یافت و مرحله دوم خودارزیابی در سطح منطقه شروع شد.

کد مطلب: ۱۱۷۰۹۳۵
لینک کوتاه کپی شد
شناسایی چهره‌ها و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی

حسینعلی بنار؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در این رابطه اظهار کرد: در راستای شناسایی چهره‌ها و جلوه‌های ویژه معلمی، همزمان با سراسر کشور در مرحله اول خود ارزیابی معلمان و در سطح مدرسه تعداد کل 1690 همکار فرهنگی شامل 399 نفر همکار آقا و 1291نفر همکار خانم شرکت کردند که از این تعداد، اطلاعات 1410 نفر تایید و اطلاعات 280 نفر به علت ناقص بودن و یا واجد شرایط نبودن، تأیید نشدند.

او تصریح کرد: در یک سال گذشته با تأثیر همه‌جانبه پاندمی ویروس کرونا بر سبک زندگی مردم و تعلیم و تربیت دانش‌آموزان، رسالت مدرسه، معلمان و مربیان از حساسیت فوق‌العاده‌ای برخوردار شده است، به‌طوری‌که با ایثارگری و جهاد آموزشی جلوه‌های ویژه‌ای از معلمی را به نمایش گذاشته‌اند که در همین راستا توجه به شأن و منزلت معلمان و معرفی کار‌های ارزشمند و هنرمندانه معلمان در قالب جلوه های ویژه معلمی در حال برگزاری است.

بنار افزود: تمامی مراحل این برنامه از طریق سامانه‌ Ltms.medu.ir به‌صورت الکترونیکی متمرکز و با هدایت و نظارت دبیرخانه ستاد مرکزی بزرگداشت مقام معلم در سطح کشور اجرا می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر بیان کرد: در این برنامه فعالیت‌های آموزشی، پرورشی و حتی خارج از وظایف اصلی معلمان در محدوده جغرافیایی خود و با امکانات در دسترس مورد توجه و ارزیابی قرار می‌گیرد.

در ادامه، کارگر، معاون توسعه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش و پرورش اسلامشهر نیز در سخنانی تأکید کرد: شناسایی چهره‌ها و جلوه‌های ویژه معلمی در زیست‌ بوم جدید با مؤلفه‌ها و شاخص‌های کیفی و منعطف در چهار سطح مدرسه، منطقه، استان و کشور انجام می‌گیرد.

او تصریح کرد: در مدارس تیم‌هایی متشکل از مدیر، معاونان و نماینده معلمان مدرسه امر شناسایی معلمان را بر عهده‌دارند و در سطوح منطقه و استان و کشور نیز تیم‌های داوری تخصصی برای هر دوره‌ تحصیلی با حضور معلمان و مدیران توانمند و موفق در شرایط آموزشی و تربیتی جاری تشکیل و امر ارزیابی و شناسایی انجام می‌پذیرد.

کارگر اظهار کرد: طی مراسم نمادین در هفته معلم از چهره‌های موفق و جلوه‌های ویژه معلمی شناسایی‌شده در هر مرحله، تقدیر به عمل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار