تکالیف نوروزی ابتدایی‌ها اعلام شد

تهران (پانا) - معاون آموزش ابتدایی در حاشیه مراسم گشایش نمایشگاه دستاورد‌های معلمان و دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد که برنامه عید، هنر و داستان، جایگزین پیک نوروزی و تکلیف سنتی دانش‌آموزان می‌شود.

کد مطلب: ۱۱۷۰۳۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تکالیف نوروزی ابتدایی‌ها اعلام شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، رضوان حکیم‌زاده در مراسم گشایش نمایشگاه دستاورد‌های معلمان و دانش‌آموزان چهارمحال و بختیاری در دوران کرونا گفت: این برنامه به‌منظور بروز و شناسایی استعداد‌های هنری دانش‌آموزان اجرایی می‌شود که در کنار آن داستان خوانی، داستان‌گویی و داستان‌نویسی را نیز انجام می‌دهند.

وی افزود: دانش‌آموزان مقطع ابتدایی، در ایام نوروز می‌توانند در قالب فیلم، نقاشی یا عکاسی در موضوعاتی ازجمله دل‌تنگی برای مدرسه، دنیای با کرونا، دنیای بدون کرونا، همدلی و مدرسه‌سازی، آثار خلاقانه خود را تهیه و به مدارس ارائه دهند.

وی گفت: دانش‌آموزان همچنین می‌توانند کتاب موردعلاقه خود را مطالعه و بازنویسی کنند و یا قصه‌های خلاقانه خود یا بزرگ‌ترهای خود را روایت کنند.

حکیم زاده اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا و گسترش فضای مجازی در بین قشر‌های مختلف، فرصتی فراهم شد تا نظام آموزشی کشور به این سمت برود و نظام تعلیم و تربیت تعطیل نشود.

معاون آموزش ابتدایی با اشاره به تلاش و کوشش معلمان و مسئولان آموزش‌ و پرورش برای تأمین محتوای آموزشی دانش‌آموزان، گفت: به‌منظور افزایش سطح یادگیری مهارت‌های سواد پایه، کلاس‌های درس پایه اول و دوم ابتدایی، علاوه بر کلاس‌های مجازی به‌صورت حضوری با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و با جمعیت کم برگزار شد تا دانش‌آموزان زیر نظر معلمان، میزان یادگیری مهارت سواد پایه خود را افزایش دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار